Podjetje TRISA d.o.o. zagotavlja največjo izbiro prikolic na enem mestu. Podjetje deluje predvsem na področju kmetijske in gozdarske mehanizacije. Podjetje svojo ponudbo združuje na spletnem portalu z avtomobilskimi, gozdarskimi, traktorskimi in ostalimi prikolicami. Podjetje je razvilo tudi lastno blagovno znamko Wöz Anhänger, ki je poznana po kakovostnih traktorskih in gradbenih prikolicah ter prikolicah za prevoz bal.
KATEGORIJA
Digitalna diagnostika
Cilji in izzivi
Za podjetje smo sprva izvedli digitalno diagnostiko , s katero smo podrobno preučili digitalno prisotnost podjetja. Na podlagi rezultatov digitalne diagnostike, smo stranki lahko podali predloge za spremembe-izboljšave, definirali cilje in začeli z izvajanjem digitalnega marketinga.
Ključni cilji naročnika so:
- da se jim poveča število povpraševanj iz spleta za X%,
- zvišajo organske pozicije na Google iz _____na_____,
- izboljša uporabniška izkušnja na spletni strani,
- da se naročnikove storitve in produkti, na iskalniku Google, uvrščajo pred konkurenti.
Ugotovitve na osnovi digitalne diagnostike
Ugotovitve na osnovi digitalne diagnostike so bile naslednje:
- v podjetju niso merili konverzij, zato se niso mogli ustrezno odločati, kam vlagati sredstva za marketing,
- Google kampanje niso bile ustrezno zasnovane in optimizirane, zato so se sredstva zapravljala brez doseženih učinkov (ni bilo povpraševanj in prodaje),
- Facebook in Instagram profil je potrebno dopolniti ga bolje izkoristiti,
Kako smo izboljšali rezultate?
V prvi fazi smo prilagodili Google kampanje, da je vloženi denar v oglaševanje učinkoviteje porabljen. Na Facebooku smo pravilno nastavili račune, nastavili Facebook pixel, verificirali domeno. Določili smo strategijo in način rednega objavljanja vsebin ter zagnali oglasne kampanje za posamezno kategorijo.
Rezultat: številko merjenih konverzij smo zvišali za 182%
V drugi fazi smo izvedli SEO optimizacijo in posodobitve na spletni strani.
Spletna stran je več kot 75% obiskovalcev pridobivala na podlagi plačljivega oglaševanja. Odločili smo se, da moramo previsok odstotek obiskovalcev iz plačljivih oglasov prerazporediti v višje »organske pozicije« na osnovi iskanja obiskovalcev. S tem se na srednji in dolgi rok izognemo zelo velikemu upadu unikatnih obiskovalcev, v primeru prenehanja oglaševanja.
V ta namen smo izvedli delno prenovo spletne strani in postavili SEO strategijo, s pomočjo katere bomo v prihodnjem letu zvišali organske pozicije za 30 izbranih ključnih besed.
Rezultati v obdobju 1 leta
- Povečanje števila merjenih konverzij: +182%
- Povečanje števila dnevnih obiskovalcev: +252%
- Povečanje dosega Facebook in Instagram strani: +355%