Skip links
Pametni dom

Preobrazba trgovine Comfort-el

Comfort-el je priznana blagovna znamka, ki nudi profesionalne pametne rešitve za vaš dom. Vašemu bivanju v hiši ali stanovanju nudi udobje, varnost, komunikacijo in energijsko varčnost z učinkovitim sistemom, ki avtomatizira vaš dom na še bolj napreden način.

DATUM

Maj, 2021

STRANKA

Pametni dom

KATEGORIJA

Spletna stran

Izziv

V sklopu Comfort-el si je pametni dom blagovne znamke Bticino MyHome_Up delil svoje pristajalne strani v spletni trgovini, skupaj z domofoni, pametnimi stikali in alarmi svetovno priznanih blagovnih znamk. Pri Comfortel-u so želeli slediti svetovnim trendom na področju pametnih inštalacij, kar jim je zelo dobro uspelo že pri samih domofonih, stikalih in alarmih. Na podlagi tega so dodali v svojo spletno trgovino tudi pametni dom blagovne znamke Bticino MyHome_Up. Minilo je nekaj mesecev, a nakupov ni in ni bilo. Obrnili so se na našo pomoč.

Domofoni, pametna stikala in alarmi so za nakup preko spletne košarice veliko bolj enostavnejši, medtem, ko je nakup pametnega doma za nestrokovno podkovanega kupca težavnejše. Naročilo komponent za samo delovanje pametnih inštalacij, je veliko bolj kompleksno preko spletne trgovine. Naši naročniki so se tako odločili, da želijo pametni dom predstaviti potencialnim kupcem preko obiska razstavnega salona in mu namenili tudi svoj prostor v podjetju.

Rešitev

S pomočjo naše spletne analize smo ugotovili, da pametni dom potrebuje povsem svojo, vizualno ločeno spletno stran, saj je bila njihova uvrščenost do takrat v Google iskalniku slaba, spletna stran ni bila razumljiva za obiskovalca (ni bilo dovolj fotografij, dobrih zapisov, primerov vgradenj,…), naročil preko košarice ni bilo, prav tako ni bilo oddanih povpraševanj.

Glavni cilj spletne strani – obisk razstavnega salona, ima sedaj na novi spletni strani povsem svojo pristajalno stran, kjer si lahko obiskovalci rezervirajo svoj termin s pomočjo enostavnega, uporabniku prijaznega spletnega obrazca. Poleg same pristajalne strani za obisk razstavnega salona, smo dodali gumb oziroma poziv k dejanju »Rezervirajte termin«, še na vse ostale posamezne pristajalne strani in na ikono ob desni strani, ki obiskovalca spremlja ves čas. S tem smo vse aktivnosti na celotni strani usmerili k njihovemu glavnemu cilju, katerega uspeh tudi spremljamo.

Primeri vgradenj in izobraževanje

Dodana vrednost, ki blagovni znamki naredi še dodatno piko na i. Ker so pametne inštalacije produkt za katerega se potencialni kupec ne odloči čez noč, saj gre za večjo in dolgoročno investicijo, je takšna nadgradnja z dejanskimi primeri vgradenj, izobraževalnimi vsebinami in mnenji njihovih strank poglavitnega pomena. To poveča možnost, da se bo obiskovalec pred končno odločitvijo lahko večkrat vrnil nazaj na samo spletno stran. Vsi koristni nasveti in primeri vgradenj pa mu bodo zagotovo pomagali pri njegovi odločitvi za nakup oziroma vgradnjo pri našem naročniku. Pridobijo lahko odgovor na marsikatero vprašanje ali izziv, ki se jim poraja pred rezervacijo obiska razstavnega salona.

Vzpostavitev socialnih omrežij

Vzpostavili smo socialna omrežja – Facebook, Instagram in Linkedin. Skupaj z naročniki smo naredili strategijo nastopa na družbenih omrežij, osredotočeno na njihov glavni cilj – obisk razstavnega salona. Preko socialnih omrežij smo želeli dodatno poiskati potencialne stranke, ki so ravno pri gradnji ali obnovi svojega doma in razmišljajo o vgradnji pametne hiše. Na podlagi tega smo pripravili ustrezno vsebino, ki bi potencialne kupce zanimala. Določeno vsebino smo promovirali in jih že z enim samim klikom na gumb, pri sami objavi povabili na pristajalno stran »Obisk razstavnega salona«. Poleg promoviranja objav na socialnih omrežjih, smo vzpostavili tudi Google oglase.

“Prepričali sta me enostavnost sistema in vrhunsko oblikovanje stikalnih elementov. Še posebej so me navdušila popolnoma tanka kovinska stikala. Tudi cena je približno 30 % nižja od primerljivih rešitev pametnega doma.”

Dejan Krek
Mnenja zadovoljni strank

Rezultati

Poleg tega, da spletna stran sedaj sledi cilju – obisku razstavnega salona, je vizualno privlačna in pregledna za uporabnika. Stran je oživela s 1. aprilom 2021 in že v slabih treh mesecih smo zabeležili odlične rezultate. Če povzamemo:

V obdobju 01.01. – 31.12.2020 je bilo na stari pristajalni strani pametnega doma 1187 obiskovalcev in 6 uspešnih prijav na obisk razstavnega salona. Pomeni, da je bila konverzija za celo leto 2020 0,50%.

V obdobju 01.01. – 31.03.2021 je bilo v treh mesecih na stari pristajalni strani pametnega doma 225 obiskovalcev in nobene uspešne prijave na obisk razstavnega salona in ni prineslo nobene konverzije.

V obdobju 01.04. – 15.06.2021 pa smo na NOVI, povsem samostojni spletni strani pametnega doma zabeležili že 1861 obiskovalcev in kar 31 uspešnih prijav na obisk v njihovem razstavnem salonu. Trenutna konverzija znaša 1,66%.

https://pametni-dom.comfort-el.com/

Obiščite spletno stran
Share on

Naredite prvi korak in zahtevajte marketinški pregled

Zahtevajte spletno analizo