...
Skip links

Pametni dom

Preobrazba trgovine Comfort-el in obisk razstavnega salona

Razstavni salon mesečno v povprečju obišče večje število potencialnih kupcev
14
Povprečno število mesečnih povpraševanj je iz »0« naraslo na
52

Na podlagi naše spletne analize smo postavili novo spletno stran Prijazen pametni dom z jasnim ciljem – obisk razstavnega salona. Z analizo smo glede na uspešnost in cilje v podjetju celovito pregledali njihovo spletno stran in trženje ter poiskali priložnosti za izboljšanje prometa in konverzij.

Pregled smo, tako kot vedno – posneli in podjetju Comfort-el razložili težave že obstoječe spletne strani in njeno izboljšanje oziroma rešitev. Prav tako smo jim zagotovili tudi strategijo in akcijski načrt, s katerim danes že uspešno rasteta njihov promet in prodaja. Zaradi odlične uporabniške izkušnje, hitrosti spletne strani in optimizacije za vse naprave končno uresničujejo svoje poslovne cilje.

PRIJAVITE SE NA SPLETNO ANALIZO

Podjetje Comfort-el je specializirano za prodajo in vgradnjo pametnih rešitev. Združuje ekipo vrhunskih elektro inštalaterjev, ki imajo strokovna znanja in izkušnje na področju avtomatizacije sistemov.

Comfort-el ima najsodobnejše opremljen razstavni salon, kjer lahko uporabniki preizkusijo delovanje in uporabo pametnih rešitev.

Naših 5 ključnih prednosti je:

  • Celovit pristop,
  • Preproste rešitve,
  • Priznana blagovna znamka,
  • Garancija,
  • Kakovost po razumni ceni.

Več o prednostih-> 

KATEGORIJA

Spletna stran

Cilj

Podjetje ima 1 ključni cilj:

  • 11 obiskovalcev/mesec v razstavnem salonu.

Katere probleme smo morali rešiti, da bi dosegli želeni cilj

V podjetju so želeli slediti svetovnim trendom na področju pametnih inštalacij, kar jim je zelo dobro uspelo že pri domofonskih sistemih. Pametni dom blagovne znamke Bticino MyHome so integrirali v obstoječ spletni portal Comfort-el. Področje pametnega doma si je tako delilo pristajalne strani v spletni trgovini z domofoni, pametnimi stikali in alarmi svetovno priznanih blagovnih znamk. Minilo je nekaj mesecev, a povpraševanj ni in ni bilo. Obrnili so se na našo pomoč.

Domofoni, pametna stikala in alarmi so za nakup preko spletne košarice veliko bolj enostavnejši, medtem, ko je nakup pametnega doma za nestrokovno podkovanega kupca težavnejše. Naročilo komponent za delovanje pametnih inštalacij, je zelo kompleksno in zahteva veliko tehničnega znanja, zato je preko spletne trgovine neizvedljivo. Naši naročniki so se odločili, da želijo pametni dom, potencialnim kupcem predstaviti preko obiska razstavnega salona in mu namenili tudi svoj prostor v podjetju.

Rešitev problemov in pot do uspeha

Pomembna ugotovitev za odločanje o rešitvi je bila slaba uvrščenost ključnih besed v Google iskalniku, spletna vsebina ni bila razumljiva za obiskovalca (ni bilo dovolj fotografij, kakovostnih vsebin, primerov vgradenj,…), posledično ni bilo oddanih povpraševanj.

S pomočjo podrobne analize uporabniške izkušnje in analize obnašanja uporabnikov, smo ugotovili, da pametni dom potrebuje povsem novo, vizualno ločeno spletno stran.

Pristajalna stran

V skladu s ciljem, da stranka pride na ogled v salon, smo v okviru nove spletne strani naredili povsem ločeno pristajalno stran, kjer si lahko obiskovalci rezervirajo svoj termin s pomočjo enostavnega, uporabniku prijaznega spletnega obrazca. Poleg pristajalne strani za obisk razstavnega salona, smo dodali gumb za poziv k dejanju »Rezervirajte termin«, še na vse ostale posamezne pristajalne strani in na ikono ob desni strani, ki obiskovalca spremlja ves čas. S tem smo vse aktivnosti na celotni strani usmerili k njihovemu glavnemu cilju, katerega uspeh tudi spremljamo. Velik poudarek smo namenili kakovostnim izobraževalnim vsebinam o Pametnem domu, kajti uporabnik za odločitev potrebuje več časa za raziskovanje.

Vzpostavitev družabnih omrežij

Vzpostavili smo nove profile na družabnih omrežjih – Facebook, Instagram in Linkedin. Skupaj z naročniki smo naredili strategijo nastopa na družbenih omrežij, osredotočeno na njihov glavni cilj – obisk razstavnega salona. Preko družabnih omrežij smo želeli dodatno poiskati potencialne stranke, ki so ravno pri gradnji ali obnovi svojega doma in razmišljajo o vgradnji pametne hiše. Na podlagi tega smo pripravili ustrezno vsebino, ki bi potencialne kupce zanimala. Poleg promoviranja objav na družabnih omrežjih, smo vzpostavili in aktivirali tudi Google oglase.

“Mi smo nad Acento navdušeni. Na njih smo se obrnili, ker smo želeli preko nove spletne strani povečati obisk v našem razstavnem salonu. Že po nekaj mesecih je bil razstavni salon poln, posledično se je povečala tudi prodaja. V začetku leta smo nadaljevali z novim ciljem in strategijo, katere rezultati se že kažejo.”

Ekipa Comfort-el
Mnenja zadovoljni strank

Rezultati glede na cilj

  • Razstavni salon mesečno v povprečju obišče 14 potencialnih kupcev.
  • Povprečno število mesečnih povpraševanj je iz »0« naraslo na 52.

 

Share on

Naredite prvi korak in zahtevajte marketinški pregled

Zahtevajte spletno analizo