On – talon
Date:
13 septembra, 2020
ON Cloud tekaški copati švicarskega proizvajalca z visoko stopnjo zaščite in blaženjem omogočajo hiter in lahek tek »brez bolečin«. Kompresijske CEP nogavice pa nudijo športnikom boljšo kvaliteto gibanja in sproščene ter lahkotne noge tudi pri vsakodnevnih aktivnostih.
DATUM
September, 2019
STRANKA
Talon, d.o.o.
KATEGORIJA
Spletna trgovina
Izziv
Pri izdelavi spletne trgovine je bil eden glavnih izzivov uvoz vseh izdelkov po sku kodah, kjer so moški in ženski čevlji popolnoma enaki, razlika je samo v različnih številkah in barvah. Želja naročnika je bila, da se barvne različice – barve prikažejo v kvadratkih. Stalnim strankam so želeli ponuditi popust za zvestobo, poenostaviti vnos zaloge in cen ter urejati podatke na enem mestu, zalogo sinhronizirati s programom Meta Kocka in tako strankam omogočiti takojšen nakup. Za izdelke, ki niso na zalogi, pa kupcu dodati možnost pošiljanja povpraševanja.
Pristop
Ponudbo smo razdelili po ciljnih skupinah: moški, ženske in unisex, kjer se prikazujejo ON Cloud tekaški copati in CEP kompresijske nogavice ter oblačila. Za vse barvne različice smo izdelali barvne kvadratke. Stalnim strankam smo dodali popust za opravljene nakupe nad 150 € in popust za letno opravljene nakupe nad 300 €. Trgovino smo povezali s programom Meta kocka, da so cene in zaloge sinhronizirane. Na izdelke, ki niso na zalogi, je dodano jasno sporočilo, da je določeni izdelek na zalogi pri dobavitelju in da lahko za naročilo izpolnijo obrazec za povpraševanja.
“Acentina ekipa se je dosledno držala vseh dogovorov izvedbe projekta pri izdelavi naše spletne trgovine. Ker je upoštevala vse naše želje, je projekt trajal dlje, kot smo pričakovali, vendar smo na koncu dobili izdelek, na katerega smo izjemno ponosni. Še posebej radi bi izpostavili njihovo hitro in učinkovito pomoč tudi po tem, ko je spletna trgovina že zaključena. ”
Lojze Primožič
Talon, d.o.o.
Rezultati
Spletna trgovina On-talon.si je vizualno privlačna in učinkovito nagovarja ciljne skupine. Po pregledu rezultatov, so razvidni odlični rezultati, obiskovalci se na strani zadržujejo cca. 3 minute in si pri trem ogledajo 5 do 6 strani. Bounce rate je 33, 8% kar nam pove, da ko obiskovalci prispejo na stran si ogledajo več strani in le majhen odstotek uporabnikov zapusti spletno trgovino. Podatki prikazujejo, da smo dosegli želene zastavljene cilje.