Feelfree
Povečanje prodaje in prepoznavnosti podjetja
Večje število obiskovalcev na spletni strani za
340%
Rast prodaje s pomočjo plačljivega Google in Facebook oglaševanja
280%
Večji doseg Facebook profila
923,5%
Feelfree je spletna trgovina, ki nudi vso opremo za aktivno preživljanje prostega časa na, v ali ob vodi.
PRIJAVITE SE NA SPLETNO ANALIZO
KATEGORIJA
Spletno oglaševanje
Cilji in izzivi
Z naročnikom smo si zastavili tri ključne cilje:
- povečanje spletne prodaje z Google in Facebook oglaševanjem za 50%,
- povečanje prepoznavnosti podjetja in njihovih blagovnih znamk na družabnih omrežjih,
- povečanje spletne prodaje na hrvaškem trgu za 50%.
Podjetje doslej na področju digitalnega marketinga ni izkoristilo vseh možnosti in ni prepoznalo priložnosti za povečanje spletne prodaje s pomočjo Google in FB oglaševanja . V Acenti smo si upali napovedati, da smo zastavljene cilje sposobni realizirali.
Ureditev Facebook profila
- Uredili smo profil podjetja na Facebooku, odstranili neaktualne objave in celotno stran zapeljali v angleški jezik, ki je bil na podlagi analitičnih podatkov najbolj primeren.
- Povečanje prepoznavnosti podjetja smo na Facebooku dosegli s promovirano objavo, narejeno na »engagement«. Objava je bila ciljana na države, ki so bile naročniku pomembne.
Za promocijo na FB smo zasnovali »udaren« marketinški tekst (samo en stavek), uporabili realne fotografije in video posnetke uporabe njihovih izdelkov ter tako na nevsiljiv način predstavili podjetje in produkte.
Facebook oglaševanje
- Za vsako kategorijo izdelkov smo vzpostavili svoj oglas in vsak oglas prilagodili glede na jezik spletne strani in interese potencialnih kupcev.
- Vse oglase smo redno optimizirali in posodabljali, da so bili še bolj uspešni.
Oglaševanje
- Oglaševanje smo tako na Google, kot tudi na Facebook postavili v 4 jezikih – slovenski, angleški, hrvaški in nemški. Pri tem smo sledili strukturi pristajalnih spletnih strani znotraj spletne trgovine in ciljali na države, ki so podjetju prioriteta.
- Za vsak jezik so bile oglasne kampanje postavljene ločeno in so targetirale specifična območja na posameznih ozemljih.
Google oglaševanje
- V vsaki državi smo oglaševali nekoliko drugačno ponudbo, ki smo jo prilagodili glede na nakupne navade posameznega območja;
- Pripravili smo več kot 40 oglasov v različnih jezikih, ki smo jih redno optimizirali in posodabljali, da so se prikazovali le najbolj uspešni oz. dobičkonosni;
- S poglobljenimi analizami in orodji smo sestavili obširen seznam neuspešnih ključnih besed (neustrezne konverzije iz oglasov) in jih tekoče odstranjevali iz oglaševalskega seznama. V obdobju 3 mesecev smo sestavili seznam besed, ki so naročniku prinašale prodajo (dobre konverzije) in s tem podjetju prihranili veliko denarja za oglaševanje.
- Poleg klasičnih kampanj smo postavili tudi napredne kampanje, ki smo jih redno optimizirali in posodabljali za čim boljši izplen.
Rezultati
- 340% večje število obiskovalcev na spletni strani
- 280% rast prodaje s pomočjo plačljivega Google in Facebook oglaševanja;
- 22 več povprečnih ogledov strani na sejo;
- 70% nižji bounce rate;
- 923,5% večji doseg Facebook profila.