Skip links

Feelfree

Povečanje prodaje in prepoznavnosti podjetja

Feelfree je podjetje, ki nudi vso opremo za aktivno preživljanje prostega časa na, v ali ob vodi. Na nas so se obrnili le z eno željo – povečanju prodaje preko spleta, kar smo jim uspešno uresničili.

Prepričani smo, da lahko pomagamo tudi vam in vašemu podjetju.

PRIJAVITE SE NA SPLETNO ANALIZO

DATUM

September, 2021

STRANKA

Feelfree

KATEGORIJA

Spletno oglaševanje

Cilji in izzivi

Glavni cilj skupnega sodelovanja je bilo povečanje spletne prodaje z Google in Facebook oglaševanjem, hkrati pa tudi povečanje prepoznavnosti na socialnih kanalih, kljub temu, da sami do sedaj na tem področju niso bili kaj prida aktivni in temu niso posvečali posebne pozornosti. Stvari smo tako vzeli v svoje roke v naši ekipi Acenta.

Ureditev in povečanje prepoznavnosti na Facebook profilu

Na Facebooku smo najprej uredili njihov poslovni profil. Odstranili smo neaktualne objave in celotno stran zapeljali v angleški jezik, ki je bil na podlagi analitike najbolj primeren. Nato smo se lotili povečanja prepoznavnosti na socialnem omrežju Facebook, ki smo jo dosegli s promovirano objavo, narejeno na »engagement« in ciljano na države, ki so podjetju pioriteta. Tako smo na nevsiljiv način v enem stavku predstavili podjetje, s pomočjo realnih fotografij uporabe njihovih izdelkov ter jih hkrati povabili z linkom na obisk njihove spletne strani.

Google oglaševanje

  • V vsaki državi smo oglaševali malenkost drugačno ponudbo, ker smo jo prilagodili glede na nakupne navade posameznega območja;
  • Pripravili smo več kot 40 oglasov v različnih jezikih, ki smo jih redno optimizirali in posodabljali, da so se prikazovali le najbolj uspešni oz. Dobičkonosni;
  • Sestavili smo obširen seznam negativnih ključnih besed za iskalne izraze za katere nismo želeli da bi se oglasi prikazovali;
  • Poleg klasičnih kampanj smo postavili tudi napredne kampanje, ki smo jih redno optimizirali in posodabljali za čim boljši izplen.

Vzpostavitev oglaševanja

Oglaševanje smo tako na Googlu, kot tudi na Facebooku postavili v 4 jezikih – slovenski, angleški, hrvaški in nemški, tako kot so urejene FeelFree posamezne spletne strani in ciljali na države, ki so podjetju pioriteta. Za vsak jezik so bile ločeno postavljene kampanje, ki so targetirale specifična območja na posameznih ozemljih:

Facebook oglaševanje

  • Za vsako kategorijo izdelkov smo vzpostavili svoj oglas in vsak oglas prilagodili glede jezik spletne strani in interese potencialnih kupcev;
  • Enako smo naredili pri vzpostavljanju oglasov za točno določen izdelek, kjer je bil poziv k dejanju – nakup;
  • Vse oglase smo redno optimizirali in posodabljali, da so bili še bolj uspešni.

“Mi smo nad Acento navdušeni. Na njih smo se obrnili, ker smo želeli preko nove spletne strani povečati obisk v našem razstavnem salonu. Že po nekaj mesecih je bil razstavni salon poln, posledično se je povečala tudi prodaja. V začetku leta smo nadaljevali z novim ciljem in strategijo, katere rezultati se že kažejo.”

Ekipa Comfort-el
Mnenja zadovoljni strank

Rezultati

  • 92,22% večje število obiskovalcev na spletni strani
  • 7% rast prodaje s pomočjo plačljivega Google in Facebook oglaševanja;
  • 22 več povprečnih ogledov strani na sejo;
  • 70% nižji bounce rate;
  • 923,5% večji doseg Facebook profila.
Share on

Naredite prvi korak in zahtevajte marketinški pregled

Zahtevajte spletno analizo