Comfort-el
Date:
13 septembra, 2020
Comfort-el
Spletnemu trgovcu smo zvišali prodajo za več kot 220% v enem letu
Comfort-el je spletna trgovina, ki s pomočjo inteligentnih rešitev uporabnikom zagotavlja večjo varnost in izboljša kakovost življenja. Je vodilni ponudnik pametnega doma, domofonije, stikal in alarmnih sistemov.
DATUM
Avgust, 2015
STRANKA
Comfort-el.com
KATEGORIJA
Digitalni marketing
Izziv
Lastniki trgovine so se obrnili na nas, ker so imeli na spletu vzpostavljeno spletno trgovino, ki ni prinašala rezultatov. Nekaj mesecev so čakali, da bi prodaja izdelkov stekla sama od sebe, kar pa se žal ni zgodilo. Prodaja je bila precej nizka, glede na število kvalitetnih izdelkov priznanega proizvajalca. Preden so poiskali pomoč pri Acenti, je trgovino Comfort-el dnevno obiskalo le 50-70 različnih obiskovalcev. Zato smo predlagali, da se spletno trgovino v prvi fazi ustrezno strukturira in kategorizira. Ko smo to storili, so se stranke na spletni strani bolje znašle, obenem pa jih Google začel višje uvrščati na rezultatih iskanj. Ko je bila stran primerna in jasno opredeljena za končne kupce, smo si zadali naslednje cilje:
1. povečanje prodaje za več kot 100% v enem letu,
2. povečanje števila povpraševanj za 150% v 1 letu,
3. povečanje obiska za 300% v enem letu.
Pristop
Za uresničitev prvega in drugega cilja, smo morali najprej realizirati tretjega, torej povečati obisk na spletni strani. To smo dosegli s kvalitetno in obsežno optimizacijo spletne trgovine in pisanjem strokovnih vsebin, kar je poleg večjega obiska pripomoglo tudi k višjim uvrstitvam na Googlu. V obdobju 6-ih mesecev nam je uspelo s temi prijemi zvišati število dnevnih obiskovalcev iz 50-70 na 150-180 obiskovalcev. Prišli smo do točke, kjer se je bilo potrebno odločiti, ali se kvalitetno uredijo vsi opisi posameznih 20.000 artiklov ali pa se osredotočimo na najbolj pomembne produkte, za katere se kasneje vzpostavi Google oglaševanje. Na podlagi analize smo se skupaj z lastniki odločili, da zaženemo Google oglaševanje, ki bo pripomoglo k višjemu prometu na točno določenih pristajalnih straneh. Google oglaševanje je dobro delovalo, cene so se gibale med 0.15c in 0.20c na klik oziroma na pridobljenega obiskovalca v njihovo spletno trgovino.
“Danes, ko je projekt končan in se imam možnost ozreti nazaj, lahko rečem, da me je najbolj navdušil Acentin partnerski pristop k strankam. Po koncu projekta nas niso pustili samih, temveč so nam nenehno pomagali pri dejanskemu izvajanju izdelane strategije. Prav zaradi tega partnerskega sodelovanja lahko zatrdim, da je projekt uspešen in prodaja se iz leta v leto močno povečuje.”
Marko Škof
Direktor Comfort-el.com
Rezultati
Druga polovica spodnjega grafa prikazuje, kako nam je do konca leta število dnevnih sej uspelo zvišati nad 200 sej dnevno. V tem letu smo iz naslova Google oglaševanja pridobili na njihovo spletno trgovino več kot 30% vseh obiskovalcev. Lastniki Comfort-el spletne trgovine so bili zadovoljni, zato uspešno sodelujemo še naprej in vseskozi iščemo nove priložnosti na trgu.