Bonmark
Date:
13 septembra, 2020
Bonmark je podjetje s spletno stranjo, kjer lahko obiskovalci prejmejo različne informacije o pločevinastih strešnih kritinah v obliki strešnikov. Pri Bonmarku vam svetujejo, dobavljajo in pomagajo poiskati najboljšega krovca v vašem okolišu, ko se odločite zamenjati svojo strešno kritino.
DATUM
Maj, 2019
STRANKA
Bonmark d.o.o.
KATEGORIJA
Facebook oglaševanje
Izziv
Lastniki spletne strani Bonmark so se obrnili na nas, ker so potrebovali pomoč pri spletnem oglaševanju, večji prepoznavnosti na spletu
in družabnih omrežjih. Ker gre za artikle/storitve, ki jih morajo ljudje videti (izgled strehe, različne barvne izvedbe, referenčne strehe,…) smo se po posvetu z lastniki odločili, da bomo vzpostavili Facebook oglaševanje, ki ga bomo podprli z plačljivim Google oglaševanjem. Zadali smo si naslednje glavne cilje:
1. Gradnja blagovne znamke na slovenskem trgu.
2. Povečanje števila obiskovalcev na spletni strani.
3. Povečanje števila povpraševanj.
Pristop
Z lastniki spletne strani Bonmark.si smo postavili temelje za kampanje, ki danes preko Facebooka beležijo dobre rezultate. Pred izdelavo kampanj smo skupaj kreirali različne persone, na katere smo kasneje ciljali preko različnih interesnih skupin na Facebooku. Prvi korak vsake uspešne kampanje je namreč dobro opredeljena persona potencialnih kupcev. Podporno kampanjo smo ciljali na različne skupine ljudi, nekateri so bili krovci, drugi pa delovodje na gradbiščih. S tem smo dosegli, da so s pomočjo kampanje dobro spoznali prodajni asortima strešnih kritin, podjetja Bonmark in prepoznavnost blagovne znamke.
Rezultati
V obdobju 6 mesecev smo z glavno kampanjo na Facebooku dosegli več kot 130.000 različnih oseb ter obiskanost strani z več kot 4000 različnih obiskovalcev in to z zelo majhnim mesečnim denarnim vložkom. Celotno kampanjo smo podprli še z Google oglaševanjem, kjer se oglasi prikazujejo na točno določene ključne besede in na spletno stran pripeljejo prave iskalce in potencialne kupce. Zastavljene cilje smo s skupnim sodelovanjem dosegli in presegli.
1. 50% Prepoznavnost blagovne znamke
Blagovna znamka je vse bolj prepoznavna. Pod plačljivo kampanjo na Facebooku, se je v tem obdobju nabralo kar nekaj različnih komentarjev, ki so jih uporabniki podprli z lepimi slikami končanih streh, ki še bolj pripomorejo k verodostojnosti same objave in strešne kritine v celoti.
2. 400% Seje spletne strani
Seje spletne strani smo s pomočjo Facebooka in Googla zvišali iz 500 na mesec, na več kot 2500 na mesec, kar je povišanje za več kot 400%.
3. Število povpraševanj se je zvišalo za več kot 80%.
S trdim delom beležimo dobre rezultate in povečujemo zadovoljstvo stranke, ki ji pomagamo da bo postala še bolj prepoznavna na slovenskem trgu in povečala prodajo.