...
Skip links

Izberite pravo barvo svoji blagovni znamki

Psihologija barv v marketingu

Ljudje smo vizualna bitja. Tako vizualna, da ima barva veliko večjo vlogo pri vplivanju na naš nakup, kot bi si lahko mislili.

Če nadaljujemo…

Barva je bistveno orodje, saj vpliva na naše razmišljanje in vedenje. Naše oko usmerja kam naj pogledamo, storimo in si nekaj tudi razložimo. Vsebino oziroma izdelek postavi v kontekst in nam tako pomaga pri odločitvi, kaj je pomembno in kaj ne. Ravno zato morate kot prodajalec razumeti, kaj barve pomenijo za ljudi.

Res je – na barve se ne odzovemo vsi enako. Vsak ima z barvami določene izkušnje iz preteklosti, ki nas spomnijo na pomembne dogodke, ljudi, spomine,… Vendar, pa še vedno obstaja nekaj splošnih navedb o tem, kako se ljudje odzovejo na določeno barvo.

Katero barvo pa potem uporabiti za vašo blagovno znamko?

Različna uporaba barv v marketingu lahko vpliva na način, kako kupci zaznajo vašo blagovno znamko. Že sam odtenek določne barve, lahko ustvari različne občutke pri kupcu.

S spodnjo infografiko boste videli, kako določene barve lahko čustveno vplivajo na kupce, v katerih panogah se jih splača najbolje izkoristiti ali obratno – se jim izogniti in, katere najboljše blagovne znamke prisegajo na določeno barvo.

Kaj pa barva vaše spletne strani?

Pri izdelavi spletne strani morate skrbno pretehtati, katere barve morate dodati svoji barvni shemi in zakaj. Različne barve bodo obiskovalcem poslala različna sporočila. Lahko spremenijo razumevanje vašega spletnega mesta, čeprav ni bil takšen njihov namen.

Povprečen uporabnik ima pozoronosti 8 sekund. V tem času ga morate prepričati, da brskanje na vaši spletni strani nadaljuje.

Da se izognete napakam pri izboru barvne sheme in oblikovanju spletne strani, vam lahko pomaga tudi naša ekipa. Vašo obstoječo spletno stran lahko pregledamo in po potrebi obnovimo, ali pa vam postavimo povsem novo.

S pravo izbiro barve vaše blagovne znamke in vašega spletnega mesta, ter kombinacija obeh, boste pritegnili svoje obiskovalce. Hkrati pa jih prepričali, da postanejo tudi vaši kupci ali stranke.

Torej…

Tukaj je začetek. Dovolite, da vam pomagamo.

Brezplačen posvet