...
Skip links

SPLETNA ANALIZA – INTEGRAL AVTO

Glavni predlogi in priložnosti

Vzpostavitev Facebook poslovne strani:

  • Ikona na spletni strani je dobro izpostavljena vendar ni primerno da ob kliku pridemo na “neobstoječo stran”
  • Glede na to, da smo našli na Facebooku nekaj različnih strani: https://www.facebook.com/profile.php?id=100081710217820, pa potem tole: https://www.facebook.com/pages/Integral-avto-d-o-o-Jesenice/324425991553231, bi bilo najprej potrebno urediti zmešnjavo in imeti 1 stran do katere imate vse dostope.
  • Glede na število sledilcev ne bo problem, tudi če se začne od začetka, vendar se je stvari potrebno lotiti pazljivo in profesionalno, ker lahko Facebook zelo zakomplicira in blokira določene aktivnosti.
  • Admin poslovne strani je v začetku tisti, ki je poslovno stran ustvaril. Pomembno je tudi, da je ta oseba neposredno povezana s podjetjem (vodstvo, lastnik), ker s tem zagotovite da bo stran ostala pri vas.
  • Naslednji korak je potem, da se dodeli različne admine in ustvarjalce vsebin.
  • Ko bo zadeva ustrezno vzpostavljena in pripravljena se ustvari še poslovni oglaševalski račun oz. (business manager), ki vam bo v prihodnje zelo pomagal pri manipualciji z oglaševalci, uredniki profila itd.
  • Pri sami Facebook strani je potrebno urediti vse podatke, logotip, naslovno fotografijo, telefonsko številko, povezavo do spletne strani in seveda začeti redno objavljati.

 

Vzpostavitev Instagram poslovne strani:

  • Prav tako zelo pomemben kanal, kjer se nahajajo potencialni kupci, ki imajo vse večjo kupno moč.
  • Tukaj govorimo predvsem o populaciji 25-45 let in ta populacija je absolutno ena izmed najbolj pomembnih ciljnih skupin.
  • Našel sem profil Instagram, ki prav tako ni urejen.
  • Enako kot v primeru Facebooku je torej potrebna celotna ureditev teh dveh profilov in vključitev vseh potrebnih elementov.
  • V videoposnetku smo si v času od 12:30 do 14:10 minute pogledali ustrezen profil vašega konkurenta.

 

Tukaj predlagamo da se povežemo in ustrezno uredimo vse kar je potrebno od začetka do konca. 

Spletna stran

  • Je izredno lepo zasnovana in moderna z vsemi pomembnimi gradniki.
  • Priporoča se izpostavitev kontaktov v sami glavi spletne strani, brez da mora uporabnik obiskovati podstran “Kontakti”. Ko enkrat uporabnik pride na strani “Kontakti” ima na voljo veliko številk in se zgodi da posledično ti obiskovalci kličejo na različne spletne strani in s tem vi izgubite sledenje, kaj je prišlo iz spletne strani in kaj od nekje drugje.
  • Predlaga se torej 1 poslovna številka, ki bo prisotna tekom celotne spletne strani. S tem boste seveda tudi vedeli koliko in kaj vam spletna stran prinaša.
  • V spodnji desni kot se doda obrazec za hitra vprašanja, ki bo obiskovalce nagovarjal k tem da ste tam, da jim boste z veseljem pomagali. Ta obrazec lahko tudi olajša vaše delo s tem, da nastavite avtomatske odgovore, ki jih uporabniki pritisnejo in posledično avtomatično prejmejo odgovor, brez vašega posredovanja.

 

Optimizacija spletne strani

  • Fotografije na vaši spletni strani nimajo ALT vrednosti oz. poimenovanja fotografij. Pomembno je, da so vse ključne besede poimenovane z ustreznimi ključnimi besedami, ker s tem poveste Googlu, kaj se dejansko na fotografiji nahaja. Posledično Google lažje uvrsti sliko na iskalnik fotografij.
  • Potrebna je optimizacija fotografij, ker trenutno niso prisotne v sodobnih oblikah zapisa. Slike so v večini primerov tisti elementi spletne strani, ki so nujno potrebni, vendar močno upočasnjujejo stran v kolikor niso ustrezno optimizirani. Na tem področju imate veliko prostora za izboljšavo, ki bo pozitivno vplivala na samo hitrost in uporabniško izkušnjo na vaši spletni strani.

Iskalnik Google

  • Na spletno stran trenutno na podlagi Google organskega omrežja dobite približno 1800 obiskovalcev na mesečni ravni. To je dober rezultat in kaže na vzpostavljen brand.
  • Ključna beseda “integral jesenice” je v iskalnik Google vpisana 1300 na mesečni ravni.
  • Kot smo si pogledali v programu Ubersuggest od 19:00 minute naprej se jasno vidi, da trenutno večino obiskovalcev prejmete prav na podlagi tega, ker vas že poznajo.
  • Prostor za izboljšave se ponuja predvsem na ključnih besedah tipa “rabljena vozila”, ki imajo približno 3600 mesečnih iskanj, vi ste uvrščeni 31 pozicijo v iskalniku Google. Vse strani, ki se na Googlu prikažejo globje od prve strani Googla prejmejo veliko manj obiskovalcev.
  • V videoposnetku smo si pogledali tudi podatke za iskalni niz “golf 8”, kjer smo si pogledali kaj je pomembno za SEO optimizacijo in kaj za Google oglaševanje
  • Google oglaševanje da rezultate takoj, vendar boste v primeru ko jih izklopite, tudi takoj izgubili ta promet. Smiselno je pokriti najbolj pomembne iskalne poizvedbe za vaš posel in na dolgi rok delati SEO optimizacijo.
  • V primeru SEO optimizacije bo na prve rezultate potrebno počakati dlje časa, vendar se vam to obrestuje na dolgi rok. Ko enkrat pridete na prve 3 pozicije si lahko obetate vsakomesečni redni promet, vse dokler nekdo drug ne bo začel delati na svoji SEO optimizaciji. Pri SEO optimizaciji so najbolj pomembne povratne povezave oz. backlinks. To so vsebine, ki kažejo na vašo spletno stran iz drugih spletnih strani. To so članki (PR) na pomembnih slovenskih portalih. Več takih člankov boste imeli, višje boste uvrščeni in konkurenca bo morala narediti več, da vas prehiti.