Vzpostavitev Facebook poslovne strani:
- Ikona na spletni strani je dobro izpostavljena vendar ni primerno da ob kliku pridemo na “neobstoječo stran”
- Glede na to, da smo našli na Facebooku nekaj različnih strani: https://www.facebook.com/profile.php?id=100081710217820, pa potem tole: https://www.facebook.com/pages/Integral-avto-d-o-o-Jesenice/324425991553231, bi bilo najprej potrebno urediti zmešnjavo in imeti 1 stran do katere imate vse dostope.
- Glede na število sledilcev ne bo problem, tudi če se začne od začetka, vendar se je stvari potrebno lotiti pazljivo in profesionalno, ker lahko Facebook zelo zakomplicira in blokira določene aktivnosti.
- Admin poslovne strani je v začetku tisti, ki je poslovno stran ustvaril. Pomembno je tudi, da je ta oseba neposredno povezana s podjetjem (vodstvo, lastnik), ker s tem zagotovite da bo stran ostala pri vas.
- Naslednji korak je potem, da se dodeli različne admine in ustvarjalce vsebin.
- Ko bo zadeva ustrezno vzpostavljena in pripravljena se ustvari še poslovni oglaševalski račun oz. (business manager), ki vam bo v prihodnje zelo pomagal pri manipualciji z oglaševalci, uredniki profila itd.
- Pri sami Facebook strani je potrebno urediti vse podatke, logotip, naslovno fotografijo, telefonsko številko, povezavo do spletne strani in seveda začeti redno objavljati.
Vzpostavitev Instagram poslovne strani:
- Prav tako zelo pomemben kanal, kjer se nahajajo potencialni kupci, ki imajo vse večjo kupno moč.
- Tukaj govorimo predvsem o populaciji 25-45 let in ta populacija je absolutno ena izmed najbolj pomembnih ciljnih skupin.
- Našel sem profil Instagram, ki prav tako ni urejen.
- Enako kot v primeru Facebooku je torej potrebna celotna ureditev teh dveh profilov in vključitev vseh potrebnih elementov.
- V videoposnetku smo si v času od 12:30 do 14:10 minute pogledali ustrezen profil vašega konkurenta.
Tukaj predlagamo da se povežemo in ustrezno uredimo vse kar je potrebno od začetka do konca.