- Spletna stran je dobro zasnovana in vsebuje večino pomembnih gradnikov.
- V ozadju spletne strani imate večino zadev ustrezno implementiranih, urediti je potrebno zgolj “Meta descriptions” oz. meta opise in “Headings” oz. naslove na posameznih spletnih straneh. V posnetku smo si pogledali primer na podstrani: Informacijska varnost, kjer Meta opis ni ustrezen (predolg, brez pozivov k dejanju, brez razlage…). Meta opisi morajo biti dolgi maksimalno 140-150 znakov in na kratko povedati, kaj bo iskalec našel na tej specifični strani in da naj jo obišče (CTA).
- Na mobilni različici imate slab performance, ker ima ta različica v očeh Googla oceno 37/100. Tukaj je potrebno kodno urediti več postavka, ki se navezujejo na programersko ozadje (Javascript, CSS, sredstva ki blokirajo upodabljanje)
- Na namizni različici imate oceno 74/100 in je glavna težava le v odzivnem času strežnika. S ponudnikom gostovanja je potrebno preveriti kaj lahko storite na tem področju, ker ni ustrezno da je vaša stran izključno zaradi serverja počasnejša za približno 1.5 sekunde.
SPLETNA ANALIZA – Infocenter
Glavni predlogi in priložnosti
- Nekateri izredno zanimivi gradniki (izračun kazni npr.) niso prilagojeni za mobilno verzijo, zato ste jih tudi izklopili. Ker gre za interaktivni gradnik bi predlagal, da ga vključite tudi na mobilno verzijo.
- Telefonska številka v glavi spletne strani mora biti klikabilna, prav tako e-poštni naslov. Namesto “plain text” e-poštnega naslova bi priporočal da dodate gumb za oddajo popraševanja oz. kontaktni obrazec. Prvi razlog je zato, ker se oddane obrazce iz spletne strani meri, medtem ko e-poštnih naslovov ne moremo meriti (tisti, ki klikne, ni nujno, da bo tudi poslal e-mail). Drugi razlog pa je pogojen z varnostjo, ker obstajajo spletni pajki ki pobirajo e-poštne naslove in ste potem lahko žrtev zlonamernih dejanj.
- Telefonska številka mora biti jasno izpostavljena na mobilni različici. Na mobilni različici se za te podatke ponavadi uporablja “hamburger” meni. Veliko ljudi ga odpira, zato ga izkoristite in vanj dodajte – telefonsko številko, gumb za povpraševanje, naslov poslovalnice (navodila za pot) in socialne ikone.
Kako delati na socialnih omrežjih
- Osebni profil imate dobro zgrajen in ga lahko dobro izkoristite za promoviranje blagovne znamke.
- Poslovni profil podjetja je potrebno ustvariti, ker ga trenutno nisem našel.
- Svoj osebni profil pa nato izkoristite da promovirate svoj posel.
- Oglaševanje poslovnega profila je na Linkedinu izredno drago, zato v začetni fazi tudi ni smiselno. Ko boste “organsko” nabrali sledilce tudi na poslovni strani pa je smiselno z ozko usmerjenim oglaševanjem promovirati določene storitve.
- Predlagal bi, da se tega področja lotite čim hitreje, ker je Linkedin za vaš B2B segment najboljši možni socialni kanal.
- Socialna omrežja je potrebno bolj jasno izpostaviti na spletni strani in jih ne skrivati v nogi spletne strani.
- Facebook stran je ustrezno zasnovana. Imate dober, predstavitveni cover in ustrezno sliko v kroglični obliki.
- Ker imate v večini slovenske uporabnike naj bo sekcija “Ask Infocenter” z vprašanji v slovenskem jeziku.
- V mesecu marcu ste naredili 3-4 mesečne objave, kar je zadovoljivo. Je pa res, da te objave niso bile deležne nobene resnične interakcije. Facebookov algoritem namreč organskih objav ne pokaže niti vsem vašim sledilcem, kaj še le zunanjim uporabnikom. Posamezno objave je potrebno promovirati na točne določeno zastavljene persone!
- Za obiskovalce vaše Facebook strani je pomembno da vidijo, da je stran živa in da vaše objave ljudje lajkajo. S tem si seveda zvišate verodostojnost svojih objav.
- Na Facebooku in Instagramu gradimo brand oz. prepoznavnost blagovne znamke.
- Pogoj na obeh platformah je jasno zastavljena person in targetiranje. V Sloveniji je več ko 1.1 milijona uporabnikov teh omrežij in če bi želeli doseči vse morate imeti zelo veliko sredstev, ki jih lahko v to namenite.
- Na omrežju Instagram že več kot 1 leto niste objavljali. Instagram je osnovan na fotografijah in predvsem iz sekcije detektivske dejavnosti in kibernetskih napadov bi po mojem mnenju lahko naredili izredno zanimive objave, ki zanimajo široko množico ljudi. V zadjem času se nas je veliko srečalo z različnimi napadi na računalnike in dejansko je to varnost potrebno približati širši množici.
Iskalnik Google
- Trenutni organski promet na svojo spletno stran dobite iz naslova “Brandinga”. Povprečno namreč vsak mesec približno 140 ljudi v iskalnik Google vnese ključno besedo: “infocenter”. Na ostale ključne besede niste uvrščeni tako visiko, zato ste se pravilno odločili da začnemo preostale pomembne besede pokrivati z Google oglaševanjem.
- V Sloveniji se poleg brandirane ključne besede uvrščate še na izraze: “zvop 2 sprejet”, “forenzika” (pazljivo, ker pokriva tudi drugo področje).
- Nujna je implementacija Google Analytics 4.0. ki bo podatke smiselno prikazala in se bomo na podlagi tega lahko ustrezno odločali. Z uporabo Google Analitike bomo točno vedeli katera oglaševanja in katere ključne besede vam prinašajo oddana povpraševanja.
- Analiza ključnih besed v programu Google ads je prikazala da imate relativno specifične ključne besede, kar je za Google oglaševanje seveda dobrodošlo, ker bomo lahko zelo ozko targetirali…. Ključno besedo “informacijska varnost” ima mesečno približno 140 iskanj in ni preveč “trendovska”.