Zakaj je v poslu koristna Google analitika?
Če že nekaj časa upravljate spletno mesto, verjetno že uporabljate in ste seznanjeni z orodjem Google analitika. Z njegovo pomočjo med drugim lahko analizirate vaš dnevni promet in ga primerjate s prejšnjimi rezultati.
Kljub temu obstaja veliko več načinov uporabe orodja Google analitika kot zgolj spremljanje statistike, večina od njih pa lahko ustvari obsežno vrednost in močno izboljša vaše poslovanje. V nadaljevanju vam predstavljamo konkretna dejstva, zakaj je Google analitiko priporočljivo uporabljati, pri tem pa vam s svojimi izkušnjami, strokovnostjo in profesionalnostjo z veseljem pomagamo tudi v Acenti.
Google analitika za dober prvi vtis vaše spletne strani
Storitev Google analitika vam ponuja vpogled do podatka, koliko ljudi je sicer obiskalo vašo spletno stran, a so jo na koncu zaprli, kar pomeni, da niso našli tistega, kar so iskali. To orodje vam bo torej pokazalo, na katerih straneh je stopnja bounce rate ( zapustne stopnje) obiskovalcev najbolj optimalna. Kaj pomeni bounce rate, smo vam pred kratkim že pisali v našem članku.
To vam daje priložnost, da imate vedno konkreten vpogled v prednosti in slabosti vaše strani in spremenite tiste stvari, ki obiskovalcem vaše strani in potencialnih strank ne prepričajo. Tako jo lahko na primer prilagodite za mobilne naprave, izboljšate oblikovanje, dolžino. Morda vaša vsebina ni dovolj zanimiva, zato prilagodite njeno uporabnost ter pridobite stranke, ki se vedno znova vračajo.
Ugotovite, od kod prihajajo vaši uporabniki
Geografska lokacija je pri poslovanju zelo pomembna in prav to so informacije, ki vam jih zagotavlja Google analitika. Poznavanje lokacije uporabnikov vam namreč pomaga pri oblikovanju posebnih trženjskih kampanj in določanju ciljev za to območje. Prav tako boste lahko ugotovili, ali je na določenih področjih še prostor za rast.
Preverite, kje v iskalnikih se nahajate
Morda že poznate osnove SEO in ste tako vešči uporabljati ključne besede za višjo uvrstitev v iskalnikih. Vedno pa se lahko povzpnete še višje, na primer z druge na prvo stran. Če ste opazili, da je določena ključna beseda na vašo spletno stran pripeljala veliko prometa, uporabite druge elemente SEO in se po najboljših močeh potrudite, da pridete na prvo stran.
SEO je izredno pomemben za pridobivanje prometa in predvsem za pridobivanje potencialnih strank. Google analitika vam tako lahko pomaga ugotoviti, kje se nahajate, te informacije pa lahko nato uporabite za napredovanje in pridobitev mesta na prvi strani.
Določite svoje cilje za boljše poslovanje
Veliko ljudi, ki imajo svoj račun za Google analitiko nima nastavljenih ciljev, večinoma zato, ker menijo, da jim to ne bo pomagalo in da je to le še ena Googlova funkcija. Čeprav cilje pogosto res spregledamo, pa je to zelo uporabna funkcija in ena izmed tistih, ki lahko izboljša vašo izkušnjo z GA ter sčasoma občutno izboljša vaše poslovanje.
Če ne določite ciljev, ne boste vedeli, kdaj jih dosežete, Google pa ne bo prikazal informacij, ki jih potrebujete. Zato je določitev ciljev v Google analitiki zlasti za podjetja, ki lahko določenemu dogodku ali ukrepu uporabnika določijo denarno vrednost, zelo priporočljiva.
Orodje Google analitika uporabite za analiziranje in razčlenitev
Google analitika je za vaše podjetje pomembna tudi zato, ker je z njim segmentiranje trga veliko lažje, saj vam predstavlja močnega zaveznika. Z uporabo njegovih naprednih segmentov lahko zlahka izveste veliko stvari o svojih uporabnikih in določite, kako in katere uporabnike ustrezno usmeriti naprej.
Vrednost in personalizacijo svojih kampanj lahko povečate tako, da s podatki o prometu ustvarite posebne kampanje za vsakega od segmentov.
S ključnimi besedami pritegnite ter obdržite promet
Da bi pritegnili in obdržali promet, morate biti vidni v iskalnikih Google in običajno je za pozornost, ki jo želite in potrebujete, potrebno stati kar visoko na lestvici. Ustrezne ključne besede in iskalni izrazi, vgrajeni v vaše URL-je vam pomagajo priti do želenega cilja.
Pri tem vam lahko zelo pomaga GA, saj vam lahko pokaže, katere ključne besede pritegnejo največ obiskovalcev. Podaja vam neposredno razčlenitev, katere poizvedbe pripeljejo uporabnike na vaše spletno mesto in na katere strani natančno. Če želite doseči najboljše rezultate, tako uporabite specifične ključne besede.
S pomočjo Google analitiko usmerite na izbrane družbene medije
Oglaševalske kampanje v družbenih medijih stanejo veliko denarja, zato morate biti prepričani, da ste našli določeno platformo, kjer se zbira in sodeluje največ vaših uporabnikov. Tako ne boste porabili preveč denarja tam, kjer ni koristno.
S programom GA lahko ugotovite, kje se v večini zbirajo vaši uporabniki in svoja prizadevanja usmerite v to platformo ter ne izgubljate časa, financ in energije na nerodovitnih tleh.
Google analitika – orodje, ki pripomore k uspehu vsakega podjetja
Google analitika je odlično in zelo priporočljivo orodje za vsako podjetje. Če ga znate pravilno uporabljati, vam lahko nudi veliko koristnih informacij o tem, kako izboljšati svoje spletno mesto, ponudbe in dohiteti konkurenco.
Zato ne glejte le na estetsko urejene grafe, temveč se naučite tudi, kako jih uporabiti, da pridobite prednost, več pozornosti obiskovalcev strani ter strank, ki se nanjo vračajo.