Skip links

Facebook ali Google oglasi

Facebook oglasi ali Google Ads: Katero je boljše za vaše podjetje?

Ko imate vzpostavljeno spletno stran, je čas, da z njo dosežete čim večje število potencialnih kupcev.  Pri tem sta vam v veliko pomoč oglaševalska programa Google Ads in Facebook Ads. V tem članku vam bomo predstavili prednosti in slabosti obeh platform ter vam pokazali pravi način za povečanje števila obiskovalcev na vaši novi spletni strani.

 

Podjetja vseh velikosti se na začetku svoje poti soočajo z vprašanjem, katero platformo izbrati. Ta odločitev je zelo pomembna, saj želite s pomočjo oglaševanja doseči večjo prepoznavnost, privabiti nove stranke in izboljšati funkcionalnost vaše spletne strani.

Ključne razlike med Facebook oglasi in Google Ads

Google Ads predstavlja največjo in najbolj popularno obliko oglaševanja. Temelji na ključnih besedah in besednih zvezah, katere potencialna stranka išče v iskalniku. Vsakokrat, ko uporabnik klikne na vaš oglas, vam Google zaračuna določeno vsoto, zato se tej vrsti oglaševanje reče tudi “oglaševanje plačano po kliku” oziroma “pay per click advertising”. Ključno pri Google Ads je torej to, da določite ključne besede, preko katerih bodo potencialne stranke, z vpisom v iskalnik, prišle na vašo spletno stran.

Facebook oglasi pa so odličen primer dobre prakse oglaševanja na socialnih omrežjih. Ker ima Facebook največje število mesečno aktivnih uporabnikov, je postal zelo konkurenčen na področju digitalnega oglaševanja. Za razliko od plačanega oglaševanja, vam oglaševanje na socialnih omrežjih pomaga, da vas stranke najdejo. Ko posameznik na socialnem omrežju opredeljuje svoje interese, se mu začno prikazovati oglasi s tega področja. Tako potencialne stranke vidijo vaš oglas in s klikom pridejo do vaše spletne strani.

Torej je glavna razlika med Facebook in Google Ads oglasi ta, da Facebook omogoča strankam, da najdejo vas, medtem ko Google Ads pomaga  vam, da najdete nove stranke.

 

Prednosti in slabosti Facebook oglasov

Facebook oglaševanje
Facebook oglaševanje

 

 

 

 

 

 

 

PREDNOSTI:

  • nadzor nad dnevnim proračunom,
  • takojšnja donosnost naložbe,
  • več možnosti ciljnega vključevanja (glede na lokacijo, starostne skupine, interese, dohodek,…),
  • preprosta vzpostavitev,
  • možnost doseganja strank v zgodnji fazi nakupa (preden se zavedajo kaj potrebujejo),
  • uporaba slik in videoposnetkov za vzpostavitev interesa vaše ciljne skupine,
  • specifična izbira ljudi, ki bodo videli vaš oglas.

SLABOSTI:

  • če pri vzpostavitvi naredite napako, lahko to predstavlja visok strošek,
  • glede na vašo ciljno skupino je lahko velik del občinstva nepomemben (na primer, če ciljate le na določeno regijo),
  • ni možnosti za oglaševanje ob določenem delu dneva ali tedna,
  • če stranke dosežete prezgodaj v nakupnem ciklu, lahko zmanjšate konverzijo,
  • ni priporočljivo za B2B poslovanje.

 

Prednosti in slabosti Google Ads

Google oglaševanje
Google oglaševanje

PREDNOSTI:

  • podrobno merilno orodje vam omogoča natančno spremljanje oglaševalske akcije,
  • velik nabor potencialnih kupcev,
  • takojšnji dotok prometa,
  • popoln nadzor nad dnevno porabo in najvišjo ceno na klik,
  • takojšnja donosnost naložbe,
  • možnost ciljne usmerjenosti (regija, del dneva, dan v tednu, specifične spletne strani…),
  • različne možnosti oglaševanja,
  • usmerjenost na stranke, ki že kažejo interes za nakup,
  • osredotočenost na kvaliteto in pomembnost oglasa, ne pa na ceno klika,
  • dostop do širokega nabora občinstva, ki išče določene storitve ali izdelke,
  • dosežete ljudi v svoji okolici.

SLABOSTI:

  • napaka pri vzpostavitvi lahko pomeni velike stroške,
  • upravljanje in namestitev sta lahko zamudni,
  • omejen oglasni prostor,
  • glede na tip podjetja, je lahko cena na klik visoka,
  • glede na trg, je lahko velik delež občinstva nepomemben,
  • različne cene, glede na ključne besede.

 

Katera platforma je torej boljša za vas in za vaše podjetje?

To je povsem odvisno od tipa vašega  podjetja (kaj prodajate in kdo je vaša ciljna skupina). Če imate lokalno naravnano podjetje, katero hočete povzpeti nad konkurenco in ciljate na stranke med nakupovanjem, je to zagotovo Google Ads. Če pa prodajate točno določeni ciljni skupini in imate izdelke, pri katerih je poudarek na vizualnem izgledu, vam priporočamo Facebook oglase. Dejstvo pa je, da sta obe platformi dobra izbira in lahko zadovoljita vse tipe podjetij.