...
Skip links

SPLETNA ANALIZA – ELPRO

Kaj je potrebno urediti takoj?

  • Namestiti Google Analytics in nastaviti merjenje konverzij, ker boste na podlagi tega bolje razumeli svoje obiskovalce;
  • Potrebna je optimizacija kode po najnovejših algoritmih iz strani Googla za boljše organske pozicije v iskalniku.
  • V letu 2021 in v prihodnosti bo hitrost nalaganja spletnega mesta izrednega pomena, zato je potrebna pohitritev spletne strani. S tem boste izboljšali uporabniško izkušnjo in procentualno zvišali izvedene konverzije;
  • Zavihek “Področja uporabe” na mobilni različici je vizualno neurejen (pravokotniki različnih velikosti);
  • Na mobilni različici besedilo “vpišite področje uporab…” ni vidno v celoti in posledično ni ustrezna uporabniška izkušnja;
  • Google kampanje (Google ADS) so nastavljene s fokusom na konverzije, medtem ko konverzije niso merjene. To je nesmiselna nastavitev. Kampanje bodo lahko osredotočene na konverzije takoj, ko bodo konverzije ustrezno nastavljene. Priporočamo, da zneskov za oglaševanje ne zvišujete, dokler ne bodo urejeni pomembni popravki na spletni strani.

Kaj je potrebno urediti takoj za kritičnimi popravki?

  • Kontaktni podatki niso dobro izpostavljeni (velja za mobilno in namizno različico). Kontaktne podatke se izpostavi v vidnem polju obiskovalca, zato da ga vedno spremljalo in obiskovalec nima težav z iskanjem;
  • Telefonska številka ni klikabilna, kar ni ustrezno. Nujno je to potrebno urediti na mobilni različici, priporočljivo tudi na namizni, ker imajo s tem obiskovalci olajšano pot do kontakta;
  • Na mobilni različici se lahko glava bolje razporedi (logotip, hamburger), ker trenutno zavzame preveč prostora, ki je lahko bolje izkoriščen in ne prazen;
  • Nakupni proces je dolgotrajen in sem na prvi točki izbral področje uporabe “Temperatura”. Nato sem v naslednjem koraku naletel na skupino artiklov “Štetje oseb”, kar meni ni delovalo ustrezno. Ostale skupine artiklov po tej poti nimajo fotografij, zato se priporoča vizualna ureditev, ki bo obiskovalcu olajšala izbiro;
  • Opis artikla na mobilni različici je zelo dolg in je potrebno obiskovalca hitreje nagovarjati za “oddajo povpraševanja”. Predlaga se gumb, ki bo viden od začetka do konca strani na dnu mobilnega zaslona;
  • Na stran se doda obrazec za hitra vprašanja, ki obiskovalce na vseh straneh nagovarja, da jim boste z veseljem svetovali. Ta obrazec se lahko avtomatizira z vnaprej pripravljeni vprašanji in odgovori, kar bo olajšalo tudi vaše delo v kolikor večkrat dobite podobna vprašanja iz strani obiskovalcev;
  • SEO vtičnik prikaže da na domači strani nimate ustrezno spisanega “Titla” oz. naslova, ker je predolg in ga Google neprimerno skrajša;
  • Domača stran nima vpisanih “Meta descriptions”, zato Google izbere naključno besedilo iz vaše strani in v trenutnem primeru odreže vašo telefonsko številko;
  • Na domači strani pri 28 fotografijah nimate ALT vrednosti, kar ni dobro za razumevanje vaših fotografij. Če ALT vrednosti niso navedene na fotografijah imate manj možnosti da se boste pojavili na iskalniku fotografij v Googlu;
  • Frames, Microformats, Schema.org so gradniki, ki prav tako pomagajo pri uvrstitvah spletne strani in jih je potrebno urediti programersko;
  • Vsaka spletna stran se v iskalnik uvršča na podlagi različnih ključnih besed in vi se v Sloveniji uvrščate na 366 različnih ključnih besed, kjer se povprečno med 10 in 30 pozicijo v Googlu in to pomeni da na stran dobite izredno malo obiskovalcev;
  • Ogledali smo si primer ključne besede “manometer”, kjer je 480 iskanj mesečno in je vaša spletna stran na 18 poziciji. To pomeni da dobite le 1 ali 2 obiskovalca od 480. Prvi trije rezultati pri vsaki ključni besedi dobijo več kot polovico celotnega prometa;
  • Za zviševanje pozicij je potrebna celovita onsite optimizacija (meta descriptions, titles, category descriptions) in offsite optimizacija, kar pomeni pridobivanje povratnih povezav oz. backlinkov iz kvalitetnih spletnih strani;
  • Na prvo mesto ste seveda uvrščeni na podlagi ključne besede “elpro”, ki ima 260 iskanj mesečno, kar je dober rezultat in kaže na to, da je vaš brand že prepoznaven;
  • Prvotni cilj je, da se vaša spletna stran uvršča med top 10 rezultatov na ključne besede, ki so pomembne za vaš posel. Ultimativni cilj mora biti top 3, kar bo posledično pomenilo veliko rednega mesečnega prometa.
  • Ikona za Facebook mora biti na spletni strani prikazana višje na strani, ker je trenutno težko dostopna in jo veliko obiskovalcev sploh ne opazi;
  • Zadnji dve objavi (30 let in čestitka sodelavki za 20 let) sta odlični objavi za socialno omrežje Facebook, kar se jasno vidi tudi po številu všečkov, sharov, komentarjev,…
  • Facebook je v prvi fazi namenjen brandingu oz. prepoznavnosti vašega podjetja. Vaši zaposleni, zanimivosti o vaših artiklih, nagrade, priznanja, razvojni dosežki… Ni namreč za pričakovati, da boste preko Facebooka prodajali artikle, boste pa gradili svojo blagovno znamko.
  • Na trenutni Facebook strani je potrebno zamenjati naslovno fotografijo, ker je meglena in neprimerna za cover fotografijo. Na cover fotografiji mora biti nek ambient, proizvodna ali skupinska slika vašega kadra,…

Kaj narediti na koncu in delati vsakodnevno?

  • Na večih kampanjah imate opombo da je omejena z “budgetom”. Celotna kampanja “Industrija” ima omejitev na 0.50c dnevno in klik stane povprečno 0.38c, kar pomeni da se vaši oglasi nehajo prikazovati takoj ko se zgodi prvi klik. To je lahko že ob 7:00 zjutraj in potem vaš oglas cel dan ni prikazan.
  • Vsaka kampanja ima svoje cilje oz. svoje pristajalne strani in tega razloga mora imeti vsaka kampanja nastavljene unikatne konverzije.
  • Optimisation score je pomemben in nam pove, kako dobro so optimizirani posamezni oglasi. Vaše ocene so v povprečju med 50% in 60%, zato je prostora za izboljšave še veliko. Predloge ni potrebno v celoti upoštevati, je pa pomembno da jih pregledujete ker se v njih skrivajo dobre izboljšave.
  • Nujno je potrebna optimizacija celotnega oglaševalskega računa in vzpostavitev bolj ciljno usmerjenih kampanj.
  • Imate vzpostavljeno poslovno Linkedin stran, ki pa ni ustrezno urejena… Manjkajo posti, naslovna fotografija, videi, dokumenti,…
  • Glavno vlogo na Linkedinu ima vodstveni kader. Vodstveni kader mora na podlagi svojih osebnih profilov zviševati prepoznavnost blagovne znamke.
  • Osebni profili imajo na Linkedinu veliko večjo veljavo, kar se kaže tudi na vašem primeru. Poslovna stran ima namreč 10x manj sledilcev kot pa nekateri zaposleni.
  • Glavni namen Linkedina je mreženje.
  • Linkedin je odličen kanal za vaš tip posla, zato je potrebna natančna strategija kako uspešno nastopiti na Linkedinu.