Digitalna strategija – Alex
“Polagam vam na srce: uberite pot, ki jo predlaga Acenta”
Alex Lan, E-Alternative
V svojem jedru sem podjetnik. Zadnji dve desetletji sem živel in dihal s podjetji, ki sem jih ustanovil in vodil, ter iz prve vrste dejavno opazoval, kako je svetovni splet postopno preobrazil poslovanje po vsem svetu. Ne želim zveneti hvalisavo, a zelo zgodaj sem uvidel njegov izjemen potencial in danes mi moja spletna stran prinaša že dobršen del prihodkov.
A že dalj časa me je mučil nergav občutek, da nisem še v celoti izkoristil vrednosti, ki jo skriva v sebi spletna stran. Danes pač ne moreš dolgo počivati na lovorikah, zato sem se odločil za njeno prenovo. Začel sem malce povpraševati naokoli in prek kolegov v BNI-ju prišel do Acente kot strokovnjakov za nastop na spletu.
Nekaj je govoril, a nisem poslušal
Živo se spomnim prvega stika z Acentinim direktorjem, Matjažem Kristanom. »Nekaj« mi je govoril o celovitem nastopu, pa o pozicioniranju in strategiji itd. Takoj sem pomislil, brez veze, samo dodaten denar mi hoče izpuliti. Zato ga nisem poslušal in ker se mi je mudilo, sem se odločil zgolj za prenovo strani. Kmalu pa se mi je začelo svitati, da morda nisem naredil najboljše poteze.
Že med samo prenovo sem namreč hitro spoznal, da določenih stvari na spletu nimam urejenih tako dobro, kot sem mislil na začetku. A spletno stran smo nato uspešno prenovili in bil sem zelo zadovoljen s končnim izdelkom.
Minila sta dva meseca in nenadoma na telefonskem zaslonu vidim Matjaževo številko. Z zanimanjem sem dvignil, saj me je iskreno zanimalo, zakaj me kliče. Presenetil me je z vprašanjem, kako mi kaj gre prodaja delavnic prek nove spletne strani. Pošteno sem mu odgovoril, da ne vidim nikakršne razlike.
Končno se mi je posvetilo
Ko je Matjaž to slišal, mi je zopet ponudil, da narediva načrt za nastop na spletu in začneva z analizo stanja in potreb. Nekaj časa sem okleval, a po zagotovilu, da mi vrne denar če z analizo ne bom zadovoljen, sem si rekel, zakaj pa ne.
Luč v glavi se mi je s polno močjo prižgala šele, ko smo na delavnicah šli čez celotno stanje mojega spletnega nastopa. Ko so na Acenti pred menoj razstavili moj posel na dele in mi razložili, kako delujejo kot celota, sem šele doumel, kaj mi je Matjaž želel povedati že na začetku, a ga nisem poslušal.
Rezultati so poskočili za 40%
Bogatejši za ta uvid sem takoj pristal, da se prenove lotimo celostno in skupaj smo pripravili podroben načrt pozicioniranja, grajenja zaupanja, določili magnete za nabiranje leadov in oblikovali še vse ostalo, kar je bilo potrebno za uspešen nastop.
Ko sem imel jasen in celovit načrt v rokah, sem točno vedel, kaj moram postoriti na svoji spletni strani, da bo stvar delovala, kot mora. Ker so mi jo že v osnovi pripravili zelo dobro, sem lahko veliko stvari naredil sam. Kjer pa mi je umanjkalo lastnega znanja, so mi fantje in dekleta iz Acente prijazno in učinkovito priskočili na pomoč.
Vsem, ki želite prenoviti svoj spletni nastop, svetujem naslednje: že na začetku uberite pravo pot, ki vam jo predlaga Acenta. Moja učna ura me je naučila, da je na koncu veliko ceneje, če dobiš točne informacije in točno veš, kaj moraš delati na spletu, da bo spletna stran postala uspešen prodajni kanal.
Alex Lan, E-Alternative