Skip links

SPLETNA ANALIZA – DEZZIV

Glavni predlogi in priložnosti

  • Pomembno je, da je telefonska številka v glavi klikabilna, predvsem za mobilne telefone
  • Kontaktni podatki, logotip, iskalnik in hamburger meni se morajo pomikati z uporabnikom, ko se pomika po spletni strani navzdol
  • Na spletno stran se doda obrazec za hitra vprašanja. V ta namen se lahko uporabi rešitev Facebook messenger
  • Na fotografijah nimate navedenih ALT vrednosti, kar je pomembno za Googlovo razumevanje. Slike morajo biti poimenovane po ključnih besedah
  • Redno je potrebno spremljati Google Analitiko in razumeti kdo so vaši obiskovalci in preko katerih kanalov jih pridobivate
  • Trenutno ste na največ ključnih besed uvrščeni v ZDA, prav tako na podlagi Google Analitike od tam dobite največ obiskovalcev
  • Potrebno bo izbrati ključne trge in na njih promovirati vaše artikle oz. produkte
  • V Google Analitiki je potrebno nastaviti E-Commerce tracking, kjer boste dobili pomembne informacije o vaših nakupih
  • Trenutno največ obiskovalcev prejmete na podlagi brandinga oz. tistih ljudi ki v iskalnik vpišejo direktno “Dezziv”. Izbrati je potrebno vsaj 3 ključne besede in spletno stran optimizirati v smeri, da se boste višje pojavljali na ključne besede tipa: “wheelchair brakes”, “brakes for wheelchair”,…
  • Spletna stran mora biti zgrajena po najnovejših standardih iz strani Googla. Trenutno je največja težava z Javascript jezikom, ker je v vašem primeru zelo obsežna in se je veliko ne uporablja. Posledično ta obseg močno vpliva na hitrost nalaganja vaše spletne strani.
  • Potrebno je nastaviti Lazy-Load, ki povzroči da se vse slike ne bodo naložile takoj in vplivale na hitrost celotne strani, ampak šele ko se jim bo uporabnik približoval.
  • Server response oz. odzivni čas serverja je v vašem primeru zelo dolg. Ker je vaš cilj svetovni trg, je potrebno razmisliti o CDN strežniku, ki omogoča da se spletna stran po celem svetu enako hitro nalaga.
  • Počasna hitrost nalaganja negativno vpliva na uporabniško izkušnjo in slabša pozicije v iskalniku Google zato je te te probleme potrebno nasloviti prioritetno in se nato lotiti marketinga.

Kako delati na socialnih omrežjih

  • Ikona Facebook-a je dobro izpostavljena na namizni različici spletne strani, na mobilni različici kjer je še bolj pomembna pa ni vidna
  • Cover fotografija je slabe kakovosti in jo je potrebno zamenjati
  • Na Cover fotografiji se lahko uporabi logotip, kakšen rek, ki gre v uho in predstavlja brand ali samo visoko kakovostne fotografije artiklov
  • Nimate objavljene telefonske številke, kar je potrebno dodati
  • Objave z osebami imamo najboljši doseg, zato jih vključujte še naprej
  • Za uspešen Facebook posel je nujno potrebno oglaševanje na točno določeno ciljno skupino
  • Ustvariti je potrebno persono vašega idealnega kupca in ga nato ciljati s svojimi oglasi
  • Persono se ustvari na podlagi interesov, starosti, lokacije, zaposlitev,…

Kaj storiti za večji obisk na spletni strani?

  • V ZDA ste trenutno na ključno besedo “brakes for wheelchair” uvrščeni na 34 pozicijo, zato ne dobite veliko obiskovalcev
  • Tisti, ki so na prvih treh pozicijah v posamezni državi na svojo stran pridobijo več kot polovico vseh iskalcev
  • Za zvišanje pozicij je potrebno delati SEO optimizacijo. Onsite je v vašem primeru dobro zasnovan, medtem ko je pri Offsite SEO še veliko prostora za napredek. Predvsem se tukaj govori o povratnih povezavah oz. Backlinkih. Več spletnih strani bo imelo vašo povezavo, bolj relevantni in pomembni boste v očeh Googla. Posledično bo to pomenilo več rednih mesečnih obiskovalcev na vaši spletni strani in seveda več prodaje.
  • Deluje prav tako na principu ključnih besed, kjer so z razliko od SEO-ta rezultati vidni takoj ko začnete oglaševati.
  • Na celem svetu je povprečno mesečno iskanje za ključno besedo “brakes for wheelchair” 1300 iskanj. Cena na klik se giblje med 17c in 1€ in je odvisna od relevantnosti vaše spletne strani in optimizacije oglasov.
  • Realno je za pričakovati da bi z Google oglaševanjem dosegli nekje med 5%-10% teh iskalcev, kar pomeni približno 130 novih obiskovalcev mesečno samo pod ključno besedo “brakes for wheelchair”. Oglaševanje na to ključno besedo bi vas torej na svetovni ravni stalo približno 70€ mesečno.
  • Spletna stran oz. tako imenovani Landing page mora biti prilagojen ključnim besedam, ki jih iskalci vpišejo v iskalnik Google. Če nekdo vpiše “brakes for wheelchair” potem ne sme priti na spletno stran kjer bi denimo prodajali kolesa za vozičke.
  • Google oglaševanje se priporoča po tem, ko bodo ustrezno urejene vse pomembne osnove na spletni strani, ker bi trenutno zapravljali preveč denarja.