Skip links

Brezplačen pregled spletne strani in trženja

Z brezplačnim pregledom boste dobili odgovore na vprašanja, kako povečati svoj promet, kako pridobiti še več strank in še druge izjemno koristne informacije. Naroči brezplačen pregled

Kako poteka brezplačen pregled spletne strani?

Ko se boste odločili za brezplačen pregled spletne strani, vam bomo najprej zastavili nekaj preprostih vprašanj o uspešnosti in ciljih vašega podjetja. Pri tem so pomembni predvsem trenutni kanali za pridobivanje obiskovalcev, ki jih uporabljate, vaši poslovni cilji in trenutni letni tržni proračun. Na podlagi teh podatkov bomo nato analizirali vašo spletno stran in vaše trženje, hkrati pa bomo poiskali priložnosti za izboljšanje prometa ter konverzij.

Naš pregled bomo posneli (videoposnetek) in vam na ta način najbolje razložili, kje lahko vašo spletno stran še izboljšate. Zagotovili vam bomo tudi ohlapno strategijo in akcijski načrt, s katerim boste povečali svoj promet, prodajo in uresničili svoje poslovne cilje.

Naj poudarimo, da je pregled popolnoma brezplačen. Če se boste po pregledu odločili, da boste postali naš naročnik, vam bomo zagotovo pomagali uresničiti vsa naša priporočila po izboljšavah. Če pa se ne odločite za pomoč s strani naših storitev in boste z rezultati pregleda popolnoma zadovoljni, potem bomo veseli vaših iskrenih povratnih informacij.

Rezultati naših marketinških pregledov

Ali ste vedeli, da večina spletnih strani izpušča iz svojih rok kar 45–85% dobička in da vam brezplačni pregled spletnih strani pomaga zajeti kar 60% tega.

To je nekaj rezultatov, ki so jih dosegli naši naročniki brezplačnih pregledov.

292%
Rast obiskovalcev
378%
Rast povpraševanj
9,7%
Rast prodaje
54%
Znižanje stroškov za oglase
Naroči brezplačen pregled

Komu je namenjen brezplačen pregled spletnih strani?

Podjetnikom …

Številnim podjetnikom smo pomagali pri ustvarjanju spletne strani in digitalnih marketinških kampanj. Prav tako smo promovirali njihovo obstoječe spletno stran, da bi tako pridobili več prometa in svoje prve stranke.

Lastnikom malih podjetij …

Pri povečanju prometa smo pomagali tudi številnim lastnikom malih podjetij. To smo dosegli z izboljšanjem njihovih spletnih strani in posebnih digitalnih strategij trženja, pri čemer smo uporabili optimizacijo iskalnikov, vsebinski marketing in optimizacijo stopnje konverzije.

Lastnikom srednje velikih podjetij …

Pohvalimo se lahko tudi s povečanjem obiskovalcev spletnih strani in število povpraševanj za srednje velika podjetja, ki so potrebovala posebno ekipo strokovnjakov za upravljanje strategij digitalnega marketinga. S tem namenom smo prevzeli polno odgovornost za delo, zato so se lahko lastniki lahko popolnoma osredotočili le na vodenje poslov. Ali pa smo skupaj z obstoječo notranjo ekipo sodelovali pri dopolnjevanju in razširitvi njihovih trenutnih marketinških prizadevanj.

Lastnikom spletnih trgovin …

S številnimi lastniki spletnih trgovin smo sodelovali tako, da so znatno povečali svoj tržni delež in na njihove spletne strani privabili več tisoč obiskovalcev, kar je bistveno povečalo njihovo prodajo in stopnjo konverzije v trgovini.

Vodjem trženja …

Z vodjami trženja smo sodelovali pri različnih vrstah podjetij – vključno z mednarodnimi podjetji, ki so potrebovala zunanjo podporo pri dopolnjevanju že obstoječega digitalnega marketinga. Poskrbeli smo tudi za vse njihove potrebe po digitalnem trženju.

Različnim industrijskim obratom …

V preteklih letih smo opravili številne preglede tako za nova in stara podjetja v skorajda vseh možnih panogah. Mnoga od teh podjetij so postale naše stranke in z njimi sodelujemo še danes.
S svojim svetovanjem in uporabo storitev digitalnega marketinga smo pomagali rasti podjetjem s področja dentalne medicine, turizma, računovodskih storitev, mode, storitvenim podjetjem smo pomagali ustvariti in povečati rezervacijo terminov, gostinskim podjetjem povečati spletna naročila. Pomagali smo vzpostaviti in nadgraditi B2B in maloprodajo, v različnih panogah.

Pohvalimo se lahko, da smo številnim spletnim trgovinam povečali prodajo iz dvo- na tri- mestne številke, mnoge od njih pa so postale vodilne na svojih področjih. Svojo pomoč pa nudimo tudi podjetjem v težjih tržnih panogah.

Naroči brezplačen pregled

Naši pregledi zagotavljajo najboljše rezultate

Neprestano poslušamo, kako so naši pregledi spletnih strani bistveno pripomogli k dvigu digitalnih marketinških kampanj na višjo raven. Povečanje prometa in rast prodaje je številnim podjetjem omogočila, da zaposlijo nove zaposlene in hkrati razširijo svojo ponudbo izdelkov in storitev. Vsa podjetja s katerimi sodelujemo, so svoj digitalni marketing izboljšala tudi s pomočjo naših storitev, kot so optimizacija za iskalnike, oglaševanje s plačilom na klik in vsebinski marketing.

311%
povečanje prometa od Googla

je doseglo podjetje potem, ko je naša ekipa za razvoj spletnih strani prenovila njihovo spletno stran.

478%
povečanje prometa od Googla

je doseglo podjetje, ki je upoštevalo vse naše akcijske točke, ki smo jih priporočili po našem prvem pregledu trženja.

223%
povečanje konverzij v 4 mesecih

je dosegla spletna stran na visoko konkurenčnem področju zavarovanja plačil, ker je upoštevala naša priporočila, ki so bila dana na podlagi pregleda SEO spletne strani in vsebinskega marketinga.

411%
povečanje prihodka v dveh letih in pol

je dosegla spletna trgovina, ki je na svojem področju dosegla tako velik uspeh, da se je začela širiti tudi v globalnem smislu.

Naroči brezplačen pregled

Kaj je vključeno v brezplačni pregled?

Brezplačni pregled spletnih strani analizira več vidikov vaše spletne strani in trenutno strategijo digitalnega marketinga. Skupaj bomo poiskali priložnosti, ki jih lahko takoj uporabite za izboljšanje položaja vaše spletne strani, in opredelili način promocije vaših storitev ali izdelkov.

Preverili in predlagali vam bomo izboljšave, ki zajemajo različne vidike analize spletne strani:

Uporabnost spletne strani
Preverili bomo, ali je vaša spletna stran preprosta za uporabo in če ljudje enostavno najdejo tisto, kar potrebujejo. Preverili bomo, da tisto, kar ponujate, ljudje tudi enostavno najdejo in vam predlagali kako to izboljšati.

Stopnja konverzije in optimizacija
Skušali bomo ugotoviti, ali je manjše število konverzacij blokirano zaradi zasnove spletne strani kot je dizajn ali pot uporabnika in ali bi z odstranitvijo teh blokatorjev povečali obstoječi promet. Nepristransko vam bomo predlagali kako jih lahko odstranite.

Pregled vidnosti in prometa spletne strani
Na tej točki nas najbolj zanima, ali vaše spletno mesto zadošča najpogostejšim iskalnim nizom, ki jih ljudje iščejo, hkrati pa bomo ugotovili, ali je vaša vsebina dovolj močna, da se znajde na vrhu zadetkov iskanja v Googlu. Analizirali bomo trenutno prepoznavnost in potencial obiskanosti vaše spletne strani in predlagali, kako lahko izboljšate obisk.

Analiza konkurence
Natančno bomo analizirali, ali se vaši konkurenti uvrščajo na prvo mesto po vseh najpomembnejših iskalnih poizvedbah in koliko vlagajo v izboljševanje svojega spletnega mesta, povečanje stopnje konverzije in optimizacijo svoje vsebine. Preverili bomo bomo vaše konkurente in vam predlagali dobre prakse, ki jih lahko ponovite, in njihove slabosti, ki jih lahko izkoristite.

Naroči brezplačen pregled

Najpogosteje zastavljena vprašanja

Kako dolgo moram čakati na pregled?

Zaradi izjemne priljubljenosti naših pregledov boste morali po oddaji vaših podatkov počakati najmanj tri dni.

Kaj analizirate v pregledih spletne strani?

Ko se lotimo pregleda vaše spletne strani, na vašo spletno mesto gledamo tako z vidika potrošnika kot tudi izkušenega strokovnjaka za marketing.

Vprašajte nas
Brezplačne pregled strani

Natančneje si bomo ogledali:

  • zasnovo in njeno optimizacijo, da bo vsebina lažje dostopna;
  • besedilo vaših najpomembnejših strani in preverili, ali je to tisto, kar ljudje iščejo;
  • pozive k dejanju in ugotovili, ali so dovolj jasni in če se nahajajo na pravih mestih;
  • nekaj prvih korakov k optimizaciji iskalnikov, kot so, na primer, naslovi vaših spletnih strani in meta opisi;
  • ogledali si bomo vaše konkurente, kaj jim uspeva in kako se uvrščajo v Googlu;
  • vaše družbene medije in jih izkoristili tudi v celotni strategiji digitalnega marketinga;
  • različne možnosti oglaševanja, vključno z uporabo Google Ads in Facebook Ads.

Upoštevajte, da je brezplačen pregled spletne strani in trženja odličen prvi korak, da večina podjetij izboljša svoj digitalni marketing, za še boljše rezultate pa boste verjetno potrebovali kompleksnejšo storitev.

Ali potrebujete dostop do moje spletne strani?

Za brezplačni pregled trženja ne potrebujemo dostopa do vaše spletne strani ali analitike. Na voljo pa vam je tudi nadgradnja osnovnega pregleda, to je Razširjen pregled, ki stane 59 eur + ddv. Razširjen pregled vključuje poglobljeno analizo vaše spletne strani in trženja ter pregled analitičnih informacij. Poiskali bomo pozitivne in priložnosti, na katerih lahko naredimo izboljšave.

Ali moram uporabiti vaše storitve?

Ne, naših storitev niste dolžni uporabljati, saj so pregledi popolnoma brezplačni.

Vsak video pregled vsebuje seznam priporočenih ukrepov za izboljšanje digitalnega marketinga, ki ga pregledujemo. To so naloge, ki jih sicer lahko opravite sami, vendar bodo brez prehodnih izkušenj trajale veliko dlje.

Če boste potrebovali pomoč pri izvedbi priporočil iz našega videoposnetka, se obrnite na strokovnjaka za digitalni marketing, ki je posnel vaš pregled.

Naroči brezplačen pregled

Naroči brezplačen pregled spletne strani in trženja

Štart