...
Skip links

Berus – Spletna analiza

Glavni predlogi in priložnosti

ON-Site optimizacija:

  • Na spletni strani je potrebno izpostaviti socialna omrežja (Facebook in Instagram), ker s tem povečate “social proof” svojega posla.
  • Na svoji domači strani imate urejene meta opise in naslove, ki pa jih je potrebno bolje spisati.
  • Meta opis je vsebina, ki se prikaže na iskalniku Google, pod samim rezultatom. Trenutni meta-opis je malenkost predolg in se zaključi s tremi pikicami. Poleg tega meta-opis ni dovolj reprezentativen, ker ga lahko uporabite tako, da izpostavite svoje največje prednosti pred konkurenco.
  • Naslov je trenutno zgolj: “Avtohiša Berus”, kjer pa je še nekaj prostora in posledično lahko poleg imena dodate še vašo največjo prednost (tradicija, kakovost, Audi…)
  • Na domači strani je torej potrebno revidirati meta opise in naslove. Na vseh ostalih podstraneh jih je potrebno spisati. V videu smo si pri 4:21 minuti pogledali podstran “takoj-dobavljivo” in tukaj meta opisi niso spisani.

 

Pozicije v iskalniku Google:

  • V Sloveniji se vaša spletna stran uvršča na 628 ključnih besed, kar je dober rezultat in kaže na to, da imate široko in pestro ponudbo.
  • Na prve pozicije v iskalniku Google ste uvrščeni zgolj na svoje “brandirane” ključne besede (avtohisa berus, berus novo mesto, berus rabljena vozila,…).
  • V video-posnetku smo si ogledali več primerov, ki imajo veliko mesečnih iskanj in vi niste uvrščeni na prvo stran Googla. Iz tega izhaja da na svojo spletno stran dobite veliko manj obiskovalcev, kot bi jih lahko.
  • Takoj ko je vaša uvrstitev globje od 3. pozicije obiskovalci strmo padajo. To smo si pogledali na primeru: “rabljena vozila novo mesto”, ki ima približno 210 mesečnih iskanj in ste vi trenutno uvrščeni na 7. pozicijo. Posledično od 210 iskanj mesečno na svojo spletno stran dobite zgolj nekaj obiskovalcev.

Obstajata 2 načina za višje prikaze vaših rezultatov v iskalniku Google:

  1. Google oglaševanje – Zakupimo ključne besede na katere se želite pojavljati višje. Google vam v tem primeru zaračuna ceno na klik. To je odličen način za hitre spremembe, ker so oglasi lahko vzpostavljeni relativno hitro in tudi vi hitro beležite rezultate.
  2. Google SEO optimizacija – V tem primeru gre za zviševanje organskih pozicij in postopek traja dlje časa. Potrebno je pridobiti povratne povezave iz različnih spletnih strani. Več strani “referira” vašo spletno stran, višje možnosti imate za visoke pozicije v iskalniku Google. Višje pozicije vam seveda prinesejo več mesečnih obiskovalcev. Off-site SEO optimizacija je smiselna za tiste besede, ki imajo 200+ mesečnih iskanj.

Socialna omrežja

Facebook

  • Predlaga se bolj redno objavljanje na socialnih omrežjih. Vsaj nekaj objav tedensko + storyii.
  • Organske objave na Facebooku imajo vse slabši doseg, zato jih je potrebno promovirati oz. uporabiti funkcijo “Boost post”.
  • V ozadju trenutno ne beležimo nobenih aktivnih oglasov, zato je splošen doseg vaše Facebook strani trenutno izredno majhen.
  • Tudi če imate 2800 sledilcev, Facebook vaše objave pokaže zgolj 10% le teh. Vse ostalo je potrebno plačati.
  • Facebook oglaševanje je lahko izredno uspešno v kolikor se dobro targetira ciljne skupine.

Instagram

  • Pri vseh Instagram objavah se priporoča uporabo “hashtagov”, ki vam pozitivno vplivajo na doseg posameznih objav.
  • Trenutno imate zgolj 1 “highlight”, kar ni ustrezna praksa. Predlaga se razdelitev “highlightov” po posameznih modelih ali pa bolj na splošno po storitvah, ki jih ponujate. Ko bo nekdo obiskal vaš Instagram profil bo veliko lažje izbral skupino, ki ga zanima.
  • Predlaga se uporabo influencerjev, ki lahko močno pripomorejo k prepoznavnosti vaše blagovne znamke. Seveda pa vsi influencerji niso ustrezni, zato bi predlagal da kontaktirate tiste, ki jim “promocija” ni prvotno poslanstvo. Veliko več vam bo prinesel influencer, ki pokriva vaše področje in je sledilce pridobil zaradi svojih strokovnih objav. Ne uporabljajte tistih, ki ob ponedeljkih promovirajo prehranska dopolnila, ob torkih gospodinjske aparate in nato v sredo servis vozil.