- Na obstoječi strani “avtohisavrtac.si” je potrebno izpostaviti povezave do vaših socialnih omrežij, ker sem imel trenutno kar nekaj težav da sem jih našel. To je predvsem pomembno v vašem primeru, ker redno objavljate na socialnih omrežjih.
- V letu 2022 boste prejeli novo holdinško spletno stran, ki bo narejena po najnovejših standardih in bo imela izboljšano uporabniško izkušnjo. Na novi strani bo potrebno preveriti kaj vse omogoča in čim bolje izkoristiti vse novitete.
- Priporočal bi, da se osredotočite na “Title” in “Meta descriptions”, ker trenutno niso spisani optimalno. V “Titlu” na domači strani imate namreč napisano zgolj “Avtohiša Vrtač”, kar je seveda primerno imate pa še nekaj prostora in lahko bolje izkoristite ta prostor, ki vam ga dodeli Google.
- Trenutni meta opis je na domači strani predolg, zato predlagam da ga skrajšate. Če imate meta-opise predolge tehnično ni hud problem, vendar pa lahko nastane problem pri tem, ker ne morete vplivati na Google, kje bo ta opis odrezal in tudi v vašem primeru odreže nekaj zadnjih besed. Prav tako priporočam da v meta opise vključite pozive k dejanju oz. “CTA-je”, ki bodo vzpodbudili iskalce v Googlu, da kliknejo prav vaš rezultat. Meta opise je priporočljivo pisati v prvi osebi, ker je oseba, ki jih po navadi bere, sama pred računalnikom in se počuti pomembnejše če je pisano direktno njej.
- V spodnji desni kot je potrebno dodati obrazec za hitra vprašanja, preko katerega boste obiskovalce nagovarjali, da ste tam, da jim boste z veseljem pomagali. Odlična raba tega obrazca je tudi v tem, da lahko vzpostavite v naprej pripravljena vprašanja in odgovore, kar bo pomenilo da bodo uporabniki le kliknili na vprašanje in takoj prejeli odgovor. To vam lahko prihrani čas, ker vas ne bodo ves čas klicali zaradi enakih vprašanj.
- Telefonska številka, ki jo izpostavljate na domači strani mora biti klikabilna, ker ni primerno da bi jo morali uporabniki prepisovati ali kopirati ampak jo morajo samo pritisniti.
SPLETNA ANALIZA – AVTOHIŠA VRTAČ
Glavni predlogi in priložnosti
- V brskalniku smo našli tudi spletno stran “skodnicenter-vrtac.si”, ki je relativno nova stran, vsaj na podatke, ki so dostopni na spletu. S to stranjo še niste uvrščeni na visoke pozicije v iskalniku, zato je sedaj pravi čas da se uredijo osnovne, tehnične stvari na strani, ki bodo pozneje pripomogle k lažji optimizaciji.
- Spletna stran ima trenutno oceno 46/100 na mobilni različici, ker ima stran težave pri hitrem nalaganju. Več kot 60% obiskovalcev bo na vašo spletno stran prišlo preko mobilnih naprav, zato se je potrebno koncentrirati na te uporabnike.
- Potrebna je programerska optimizacija kode JavaScript in CSS in optimizirati fotografije. Uspešno izvedeno delo bo pripomoglo k boljši uporabniški izkušnji.
- Tudi na tej strani morajo biti kontaktni podatki bolj jasno izpostavljeni v glavi spletne strani.
- Glavni CTA – Prijava škode, mora biti prav tako večkrat izpostavljen (glava spletne strani, hamburger meni”,…).
- Tudi tukaj se v spodnji desni kot doda obrazec za hitra vprašanja, ki jih ustrezno avtomatizirate in predhodno vzpostavite vprašanja, na katera bodo ljudje takoj prejeli odgovor. Seveda vse to brez vašega posredovanja
- Meta opisi niso spisani. Priporočljivo je da jih ustrezno spišete, ker v nasprotnem primeru Google vzame neko vsebino, ki jo najde na vaši spletni strani. V nekaterih primerih je to popolnoma OK, večkrat žal ne.
- Fotografije nimajo ALT vrednosti, ki Googlu povedo, kaj se na posamezni fotografiji nahaja.
- Urediti je potrebno programersko ozadje, ker trenutno določene tehnične osnove niso optimalno izvedene.
- V kolikor želite to stran hitro spraviti na prve pozicije v Googlu je v tej fazi najhitrejši način Google oglaševanje.
Kako delati na socialnih omrežjih
- Potrebna je ureditev Instagram profila, ker ima trenutni še veliko potenciala.
- Predlogi v videoposnetku od 22:00 minute dalje.
- Facebook stran imate lepo zasnovano in objavljate večkrat na mesec. Glede na pestro ponudbo in razgiban salon sem prepričan da imate materiala dovolj tudi za več objav tedensko. Na ta način se boste še bolj povezali s svojimi sledilci in osebami, ki vam še ne sledijo.
- Oglaševanje na socialnih omrežjih odlično deluje v primeru ko imate jasno začrtane cilje in ciljno skupino kateri se bodo oglasi pokazali. Pozorni bodite na to, da ima v vaši branži skoraj vsak model svojo ciljno skupino in celotne marketinške aktivnosti je nujno potrebno prilagoditi ciljni skupini. Primer: “Če želimo oglaševati vozilo Polo, potem sem prepričan da ta model zanima popolnoma druga skupina, kot denimo vozilo “Arteon”. Če boste imeli oglase dobro targetirane, potem vaši oglasi ne bodo delovali vsiljeni ampak jih bodo ljudje z veseljem sprejeli.
- Priporočljiva je uporaba remarketinga. Remarketing bo prikazoval oglase po socialnih omrežjih tistim ljudem, ki so si ogledali specifične strani na vaši spletni strani.
Iskalnik Google
- Trenutno se v Sloveniji uvrščate na več kot 2500 različnih ključnih besed. To je odličen podatek. Večino obiskovalcev na svojo stran prejmete na podlagi vaših “brand” ključnih besede, kar pomeni da ti ljudje iščejo točno vas.
- Potrebno je poiskati ne “brandirane” ključne besede, kjer niste uvrščeni na TOP3 pozicije in jih ustrezno optimizirati s kvalitetnimi vsebini in povratnimi povezavami. Na ta način lahko na svojo spletno stran prejmete še veliko več prometa, ki pa še ni odločen da bo svoj nakup opravil prav pri vas. Tukaj imam v mislih npr. osebe, ki vpisujejo “rabljena avtomobila vw”, “avtohiša”, “avtosalon”,…
- Vsebine, ki jih pripravljate morajo biti spisane z mislijo na ciljno skupino, ki jo želite targetirati. Na ta način boste lažje dosegli želeni izplen, ker bodo imeli bralci občutek, da pišete neposredno njim in se bodo v besedilih “našli”. To seveda nagrajuje tudi Google in posledično imate še večjo možnost za višjo uvrstitev.
- Google oglaševanje je tudi odličen način za pokritje teh ključnih besed, kjer niste uvrščeni na 1. pozicijo oz. na TOP3 pozicije. Osnova za Google oglaševanje so jasno zastavljeni in merljivi marketinški cilji, ki jih nato redno spremljamo. Zagotoviti je potrebno da bomo vedeli točno kaj je oglaševanje prineslo in koliko je bilo za to potrebno zapraviti. Samo kliki in prikazi pri Google oglaševanju še nič ne povedo.