Skip links

SPLETNA ANALIZA – AVTOHIŠA PAN-JAN

Glavni predlogi in priložnosti

  • Spletna stran je lepo zasnovana in se jasno vidi da je bilo na spletni strani že veliko stvari optimiziranih.
  • Na mobilni različici spletne strani imate oceno uspešnosti 64/100, kar pomeni da je še nekaj prostora za izboljšavo. Oceno si boste najbolj zvišali z optimizacijo fotografij in implementacijo “lazy-load”, ki odloži nalaganje slik.
  • V glavi spletne strani je potrebno bolj jasno izpostaviti vašo telefonsko številko in e-poštni naslov, da obiskovalci nimajo težav pri iskanju teh pomembnih podatkov.
  • Na spletno stran je potrebno naložiti program za snemanje uporabnikov. Na podlagi tega programa boste izvedeli kaj obiskovalci na vaši spletni strani počnejo in kako lahko izboljšate uporabniško izkušnjo. Osebno sem denimo ob prvem obisku vaše spletne strani pritiskal na naslove “Vozila Škoda” in “Vozila KIA”, vendar se ni nič zgodilo. Pričakoval sem, da se odpre podstran z bolj podrobnim opisom stvari.
  • V ozadju spletne strani imate stvari dobro urejene in nimate nobene večje napake. Priporočal bi, da se osredotočite na “Title” in “Meta descriptions”, ker trenutno niso spisani optimalno. V “Titlu” na domači strani imate namreč napisano: “Domov – Avtohiša Pan-Jan”, kjer je beseda “Domov” nepotrebna in lahko to polje bolje izkoristite. Mogoče vaša glavna prednost, rek, moto,…
  • Trenutni meta opis je na domači strani predolg, zato predlagam da ga skrajšate. Če imate meta-opise predolge tehnično ni hud problem, vendar pa lahko nastane problem pri tem, ker ne morete vplivati na Google, kje bo ta opis odrezal. Trenutno izbriše zadnji dve storitvi… Prav tako priporočam da v meta opise vključite pozive k dejanju oz. “CTA-je”, ki bodo vzpodbudili iskalce v Googlu, da kliknejo prav vaš rezultat. Meta opise je priporočljivo pisati v prvi osebi, ker je oseba, ki jih po navadi bere, sama pred računalnikom in se počuti pomembnejše če je pisano direktno njej.
  • Na trenutni spletni strani nimate ustrezno strukture pri naslovih. Na domači strani vam namreč manjka naslov H1, ki je najpomembnejši in mora vsebovati vašo glavno ključno besedo.
  • V posnetku smo si natančno ogledali tudi osnovne meritve, ki jih je potrebno spremljati v Google Analitiki
  • V Google Analitiki boste izvedeli veliko informacij, predvsem so pomembne konverzije, ki morajo biti ustrezno nastavljanje in merljive. Na podlagi tega nato ustrezno optimiziramo oglase
  • Potrebno je vključiti Google Search Consolo, ker je trenutno nisem zasledil. V Google Search Consoli je organski promet še bolj razčlenjen. V njej izveste tudi če je z vašo spletno strano vse v redu, kolikokrat se zgodijo kakšni izpadi, kolikokrat stranke prejmejo error 404, itd…
  • V Google Analitiki je prav tako potrebno vključiti sekcijo “Audience”, ki trenutno ni vklopljena. Ta sekcija nam prikaže demografske podatke obiskovalcev in podlagi teh podatkov lahko začrtamo naše osnovne persone.

Kako delati na socialnih omrežjih

  • Graditi je potrebno na poslovnem Linkedin profilu, ki je postalo odlično socialno omrežje za osebe z večjo kupno močjo in predvsem B2B področje.
  • Na Linkedinu je potrebno graditi na osebnih profilih vodstvenega kadra in posledično preko lastnih profilov promovirati vaše podjetje. Na ta način lahko močno povečate doseg vaše poslovne strani.
  • Preko Linkedina je mogoče tudi targetirano oglaševati, kar pa pomeni, da morate pred začetkom imeti jasno zastavljene cilje in ciljno skupino kateri želite prikazovati svoje oglase. Linkedin kot omrežje je dosti dražje od Facebooka, vendar je lahko na dolgi rok tudi bolj dobičkonosno.
  • Facebook stran imate lepo zasnovano in tudi redno objavljate
  • Opazil sem napakico pri Facebook trgovini, ker sem si želel pogledati eno vozilo, ki je bilo na Facebooku prikazano, potem na spletni strani Avto-net pa ni bilo sploh na voljo.
  • Oglaševanje na socialnih omrežjih odlično deluje v primeru ko imate jasno začrtane cilje in ciljno skupino kateri se bodo oglasi pokazali. Pozorni bodite na to, da ima v vaši branži skoraj vsak model svojo ciljno skupino in celotne marketinške aktivnosti je nujno potrebno prilagoditi ciljni skupini. Primer: “Če želimo oglaševati vozilo Polo, potem sem prepričan da ta model zanima popolnoma druga skupina, kot denimo vozilo “Arteon”. Če boste imeli oglase dobro targetirane, potem vaši oglasi ne bodo delovali vsiljeni ampak jih bodo ljudje z veseljem sprejeli.
  • Priporočljiva je uporaba remarketinga. Remarketing bo prikazoval oglase po socialnih omrežjih tistim ljudem, ki so si ogledali specifične strani na vaši spletni strani.

Iskalnik Google

  • Trenutno se v Sloveniji uvrščate na več kot 2500 različnih ključnih besed. To je odličen podatek. Večino obiskovalcev na svojo stran prejmete na podlagi vaših “brand” ključnih besede, kar pomeni da ti ljudje iščejo točno vas.
  • Na podlagi pozicij v iskalniku Google na svojo Spletno stran pridobite več kot 45% vseh obiskovalcev, zato je tukaj potrebno še naprej graditi.
  • Potrebno je poiskati ključne besede, kjer niste uvrščeni na TOP3 pozicije in jih ustrezno optimizirati s kvalitetnimi vsebinami in povratnimi povezavami. V videoposnetku sem za primerjavo vzel ključno besedo “tehnični pregledi”.  Ta ključna beseda ima izredno veliko mesečnih iskanj in ste trenutno na 18 poziciji, kar pomeni da seveda prejmete le del vseh iskalcev. To je bil moj laični primer in ta ključna beseda mogoče ni v vašem fokusu, ampak je bila zgolj za primer in prikaz priložnosti, ki se vam ponujajo. Potencialno zanimivih besede imate še več kot 2000…
  • Vsebine, ki jih pripravljate morajo biti spisane z mislijo na ciljno skupino, ki jo s tem modelom targetirate. Na ta način boste lažje dosegli želeni izplen, ker bodo imeli bralci občutek, da pišete neposredno njim in se bodo v besedilih “našli”. To seveda nagrajuje tudi Google in posledično imate še večjo možnost za višjo uvrstitev.
  • Google oglaševanje je tudi odličen način za pokritje teh ključnih besed, kjer niste uvrščeni na 1. pozicijo, kar smo tudi opazili da že ustrezno izkoriščate. Vprašanje je, če so oglasi ustrezno optimizirani, ker trenutno večino konverzij prejmete iz organskega prometa in ne plačljivega