...
Skip links

SPLETNA ANALIZA – AVTO SLAK

Glavni predlogi in priložnosti

  • Na spletni strani imate dobro izpostavljene vaše kontaktne podatke. Poleg tega priporočamo tudi dodajanje obrazca za hitra vprašanja, ki se po navadi nahaja v spodnjem desnem kotu spletne strani. To sekcijo lahko tudi nadgradite v sekcijo z najpogostejšimi vprašanji in odgovori. Obiskovalec nato izbere vprašanje in avtomatično prejme odgovor, ki ga predhodno nastavite.
  • V orodju PageSpeed Insights smo si ogledali primernost vaše spletne strani po najnovejših standardih iz strani Google. Trenutno imate na mobilni različici oceno 43/100, medtem ko imate pri namizni različici to oceno 80/100.
  • V prihodnje se je potrebno osredotočiti na mobilno različico vaše spletne strani, jo pohitriti in izboljšati uporabniško izkušnjo. To je za moderne uporabnike izredno pomembno, obenem pa nam to govori tudi Google Analitika, ki navaja da že trenutno približno 60% vseh obiskovalcev na vašo spletno stran pride preko svojih mobilnih naprav.
  • Na mobilni različici je potrebno narediti optimizacijo fotografij in optimizacijo kode. Trenutno na teh dveh točkah izgubljate dragoceni čas, ki vam ga obiskovalci namenijo, ko obiščejo vašo spletno stran.
  • Ugotovili smo tudi, da je od skupno 9 povpraševanj v decembru, kar 6 povpraševanj prišlo preko mobilnih telefonov, kar še dodatno zviša vrednost in pomembnost mobilne različice.
  • Na spletno stran je potrebno implementirati Facebook Pixel kodo, ki bo sledila vašim uporabnikom in posledično boste na podlagi Pixla lažje targetirali obiskovalce na podlagi do sedaj obiskanih spletnih strani.
  • Ena večjih priložnosti, ki se vam trenutno ponuja je koriščenje socialnih omrežij. V Google Analitiki smo ugotovili, da ste v mesecu decembru preko teh kanalov na svojo spletno stran prejeli zgolj slab odstotek vseh obiskovalcev, kljub temu da redno objavljate na svoje profilu. Odlična priložnost je Facebook oglaševanje.
  • Facebook oglaševanje odlično deluje če imate jasno zastavljeno ciljno persono na katero želite oglaševati. V tem primeru bodo ljudje vaše oglase videli kot izredno relevantne in ne vsiljene.

 

*Trenutno aktivni Facebook oglas, ki pelje uporabnika na stran – https://www.avtoslak.si/rabljena-vozila-list, je potrebno urediti ker zavaja. V oglasu namreč navajate, da si “celotno ponudbo lahko ogledate tukaj”, potem pa peljete na stran “kontaktirajte nas”. Taka praksa ima lahko slabšalni učinek.

  • Sekcijo za pridobivanje e-poštnih naslovov je potrebno bolj jasno razčleniti. Pomembno je, da uporabnikom razložite kaj bodo prejeli če se prijavijo. Na prijavo se lahko doda brezplačni magnet, ki bo obiskovalce spodbudil da oddajo svoj e-poštni naslov. Lahko je ob prijavi kakšno darilo, v smislu: “testna vožnja”, “avto za vikend”,…
  • E-poštna baza je še vedno eden izmed najbolj personaliziranih marketinških prijemov in je pomembno da to bazo redno gradite.
  • V sekciji zadnje objave so polomljene fotografije in vsebine na splošno. Sekcijo je potrebno popraviti, da se bodo prikazovale relevantne vsebine. Lahko se jo poveže s socialnimi omrežji in novice, ki jih objavite na socialna omrežja, avtomatično pridejo tudi v to sekcijo na strani. S tem si boste zagotovili prikaz na večih kanalih in povečali sam doseg objav.
  • Desno zgoraj imate izpostavljeni ikoni Facebook in Instagram. Poleg tega sem našel tudi vašo Linkedin stran, zato predlagam da tudi to ikono izpostavite na spletni strani.
  • V ozadju spletne strani je potrebno urediti “Title”, ker je trenutni predolg za optimalen prikaz v iskalniku Google. Posledično vam Google trenutni “Title” odreže preostanek naslova.
  • Meta opisi oz. Meta descriptions so dobro spisani, priporočljivo pa je dodati še neke pozive k dejanju. Meta opisi morajo iskalca v Googlu nagovarjati v stilu da si želi obiskati vašo spletno stran. Povabilo na testno vožnjo, Obiščite razstavni salon,…
  • Na trenutni strani imate več H1 naslovov, kar ni priporočljiva praksa iz strani Googla. Google priporoča da je H1 le en na posamezno stran in ta naslov mora vsebovati vašo najbolj pomembno ključno besedo. Z drugimi besedami z uporabo naslovov (H1, H2, H3,..), Googlu prikažete hiearhijo vaše spletne strani.
  • Google Analytics je priporočljivo spremljati vsaj na mesečni ravni, ker v njej dobimo pomembne informacije za izvajanje marketinških aktivnosti. Pogledali smo si, kako lahko pogledate iz katerih kanalov dobite obiskovalce, koliko časa ostanejo na strani, kaj počnejo na strani, katere strani si ogledajo, kakšnega spola so, kakšne imajo interesi, koliko so stari,… Vse te metrike nam pokažejo pot pri najboljših marketinških kampanjah.

Kako delati na socialnih omrežjih

  • Graditi je potrebno na poslovnem Linkedin profilu, ki je postalo odlično socialno omrežje za osebe z večjo kupno močjo.
  • Na Linkedinu je potrebno graditi na osebnih profilih vodstvenega kadra in posledično preko lastnih profilov promovirati vaše podjetje. Na ta način lahko močno povečate doseg vaše poslovne strani.
  • Linkedin je tudi močan medij za različne oglaševalske kampanje. Je pa tukaj podobno kot pri pridobivanju e-poštnih naslovov. Če želite od uporabnikov prejeti kontaktne podatke jim morate v zameno za njih nekaj ponuditi.
  • Preko Linkedina je mogoče tudi targetirano oglaševati, kar pa pomeni, da morate pred začetkom imeti jasno zastavljene cilje in ciljno skupino kateri želite prikazovati svoje oglase. Linkedin kot omrežje je dosti dražje od Facebooka, vendar je lahko na dolgi rok tudi bolj dobičkonosno.

Iskalnik Google

Trenutno se v Sloveniji uvrščate na več kot 4000 različnih ključnih besed. To je odličen podatek. Večino obiskovalcev na svojo stran pa prejmete na podlagi vaših “brand” ključnih besede, kar pomeni da ti ljudje iščejo točno vas.

Na ključne besede “avto slak”, “avto slak trebnje” ste seveda uvrščeni na prve pozicije, medtem ko pri ključnih besedah “Škoda Kamiq”, “t roc”,… niste uvrščeni na prvo pozicijo in posledično zgrešite kar nekaj potencialnih kupcev.

Pri prihodu novega modela je potrebno takoj urgirati in že v naprej pripraviti ustrezne vsebine, ki bodo sledile razkritju novega modela in posledično boste ob izidu uvrščeni že višje.

Vsebine, ki jih pripravljate morajo biti spisane z mislijo na ciljno skupino, ki jo s tem modelom targetirate. Na ta način boste lažje dosegli želeni izplen, ker bodo imeli bralci občutek, da pišete neposredno njim in se bodo v besedilih “našli”. To seveda nagrajuje tudi Google in posledično imate še večjo možnost za višjo uvrstitev.

Google oglaševanje je odličen način za pokritje teh ključnih besed, kjer niste uvrščeni na 1. pozicijo, kar smo tudi opazili da že ustrezno izkoriščate. Vprašanje je, če so oglasi ustrezno optimizirani, ker trenutno večino povpraševanj prejmete iz organskega prometa.