- Na spletni strani imate dobro izpostavljene vaše kontaktne podatke. Poleg tega priporočamo tudi dodajanje obrazca za hitra vprašanja, ki se po navadi nahaja v spodnjem desnem kotu spletne strani. To sekcijo lahko tudi nadgradite v sekcijo z najpogostejšimi vprašanji in odgovori. Obiskovalec nato izbere vprašanje in avtomatično prejme odgovor, ki ga predhodno nastavite.
- V orodju PageSpeed Insights smo si ogledali primernost vaše spletne strani po najnovejših standardih iz strani Google. Trenutno imate na mobilni različici oceno 43/100, medtem ko imate pri namizni različici to oceno 80/100.
- V prihodnje se je potrebno osredotočiti na mobilno različico vaše spletne strani, jo pohitriti in izboljšati uporabniško izkušnjo. To je za moderne uporabnike izredno pomembno, obenem pa nam to govori tudi Google Analitika, ki navaja da že trenutno približno 60% vseh obiskovalcev na vašo spletno stran pride preko svojih mobilnih naprav.
- Na mobilni različici je potrebno narediti optimizacijo fotografij in optimizacijo kode. Trenutno na teh dveh točkah izgubljate dragoceni čas, ki vam ga obiskovalci namenijo, ko obiščejo vašo spletno stran.
- Ugotovili smo tudi, da je od skupno 9 povpraševanj v decembru, kar 6 povpraševanj prišlo preko mobilnih telefonov, kar še dodatno zviša vrednost in pomembnost mobilne različice.
- Na spletno stran je potrebno implementirati Facebook Pixel kodo, ki bo sledila vašim uporabnikom in posledično boste na podlagi Pixla lažje targetirali obiskovalce na podlagi do sedaj obiskanih spletnih strani.
- Ena večjih priložnosti, ki se vam trenutno ponuja je koriščenje socialnih omrežij. V Google Analitiki smo ugotovili, da ste v mesecu decembru preko teh kanalov na svojo spletno stran prejeli zgolj slab odstotek vseh obiskovalcev, kljub temu da redno objavljate na svoje profilu. Odlična priložnost je Facebook oglaševanje.
- Facebook oglaševanje odlično deluje če imate jasno zastavljeno ciljno persono na katero želite oglaševati. V tem primeru bodo ljudje vaše oglase videli kot izredno relevantne in ne vsiljene.
*Trenutno aktivni Facebook oglas, ki pelje uporabnika na stran – https://www.avtoslak.si/rabljena-vozila-list, je potrebno urediti ker zavaja. V oglasu namreč navajate, da si “celotno ponudbo lahko ogledate tukaj”, potem pa peljete na stran “kontaktirajte nas”. Taka praksa ima lahko slabšalni učinek.