ON-Site optimizacija:
- Na začetni fotografiji oz. sekciji je prostora za več fotografij, zato jih je potrebno naložiti. Trenutno se odvija enaka fotografija, kar ni optimalno.
- Meta opise je potrebno prilagoditi in spisati na tistih straneh, kjer trenutno niso prisotni.
- Meta opis je vsebina, ki se prikaže na iskalniku Google v trenutku ko ta iskalec izbira, kateri rezultat bo pritisnil. Trenutni meta opis ni reprezentativen in ne privablja iskalca k kliku. Vsi meta opisi morajo biti spisani ciljem, da izstopajo od ostalih rezultatov in so vabljivi.
- Vaš trenutni naslov na domači strani je: “Radanovič Brežice d.o.o. in Mihael Radanovič s. p.” Vse OK, vendar zaradi tega iskalec še ne bo pritisnil. Veliko večjo težo drži, če bi denimo napisali: “Avtohiša Radanovič – Z vami 100 let”.
- Celotno spletno stran je potrebno bolj vsebinsko dopolniti, s čimer si boste zagotovili več možnosti, da se pod posameznimi ključnimi besedami uvrščate višje v iskalniku Google.
- Na spletni strani je potrebno izpostaviti socialna omrežja (Facebook in Instagram), ker s tem povečate “social proof” svojega posla.
Pozicije v iskalniku Google:
- V Sloveniji se vaša spletna stran uvršča na 277 ključnih besed.
- Na prve pozicije v iskalniku Google ste uvrščeni zgolj na svoje “brandirane” ključne besede (radanovič brežice, avtohiša radanovič, avto radanovič,…). V posnetku si obrazložitev oglejte od 12:10 minute dalje.
- Takoj ko je vaša uvrstitev globje od 3. pozicije obiskovalci strmo padajo. To smo si pogledali na primerih: “VW servis”, “audi servis”, “audi servisiranje”, ki imajo veliko število mesečnih iskanj, vi pa se nahajate na pozicijah, ki ne prinašajo rednega mesečnega prometa in obiskovalcev. Posledično od več 1000 različnih iskanj in potencialnih kupcev, na svojo spletno stran dobite zgolj nekaj obiskovalcev.
Obstajata 2 načina za višje prikaze vaših rezultatov v iskalniku Google:
- Google SEO optimizacija – V tem primeru gre za zviševanje organskih pozicij in postopek traja dlje časa. Najprej je potrebno urediti “higieno” na spletni strani in nato začeti pridobivati povratne povezave iz različnih spletnih strani. Več strani “referira” vašo spletno stran, višje možnosti imate za visoke pozicije v iskalniku Google. Višje pozicije vam prinesejo več rednih mesečnih obiskovalcev… Off-site SEO optimizacija je smiselna za tiste besede, ki imajo 200+ mesečnih iskanj.
- Google oglaševanje – Zakupimo ključne besede na katere se želite pojavljati višje. Google vam v tem primeru zaračuna ceno na klik. To je odličen način za hitre spremembe, ker so oglasi lahko vzpostavljeni relativno hitro in tudi vi hitro beležite rezultate.