...
Skip links

Avto Radanovič – Spletna analiza

Glavni predlogi in priložnosti

ON-Site optimizacija:

  • Na začetni fotografiji oz. sekciji je prostora za več fotografij, zato jih je potrebno naložiti. Trenutno se odvija enaka fotografija, kar ni optimalno.
  • Meta opise je potrebno prilagoditi in spisati na tistih straneh, kjer trenutno niso prisotni.
  • Meta opis je vsebina, ki se prikaže na iskalniku Google v trenutku ko ta iskalec izbira, kateri rezultat bo pritisnil. Trenutni meta opis ni reprezentativen in ne privablja iskalca k kliku. Vsi meta opisi morajo biti spisani ciljem, da izstopajo od ostalih rezultatov in so vabljivi.
  • Vaš trenutni naslov na domači strani je: “Radanovič Brežice d.o.o. in Mihael Radanovič s. p.” Vse OK, vendar zaradi tega iskalec še ne bo pritisnil. Veliko večjo težo drži, če bi denimo napisali: “Avtohiša Radanovič – Z vami 100 let”.
  • Celotno spletno stran je potrebno bolj vsebinsko dopolniti, s čimer si boste zagotovili več možnosti, da se pod posameznimi ključnimi besedami uvrščate višje v iskalniku Google.
  • Na spletni strani je potrebno izpostaviti socialna omrežja (Facebook in Instagram), ker s tem povečate “social proof” svojega posla.

 

Pozicije v iskalniku Google:

  • V Sloveniji se vaša spletna stran uvršča na 277 ključnih besed.
  • Na prve pozicije v iskalniku Google ste uvrščeni zgolj na svoje “brandirane” ključne besede (radanovič brežice, avtohiša radanovič, avto radanovič,…). V posnetku si obrazložitev oglejte od 12:10 minute dalje.
  • Takoj ko je vaša uvrstitev globje od 3. pozicije obiskovalci strmo padajo. To smo si pogledali na primerih: “VW servis”, “audi servis”, “audi servisiranje”, ki imajo veliko število mesečnih iskanj, vi pa se nahajate na pozicijah, ki ne prinašajo rednega mesečnega prometa in obiskovalcev.  Posledično od več 1000 različnih iskanj in potencialnih kupcev, na svojo spletno stran dobite zgolj nekaj obiskovalcev.

Obstajata 2 načina za višje prikaze vaših rezultatov v iskalniku Google:

  1. Google SEO optimizacija – V tem primeru gre za zviševanje organskih pozicij in postopek traja dlje časa. Najprej je potrebno urediti “higieno” na spletni strani in nato začeti pridobivati povratne povezave iz različnih spletnih strani. Več strani “referira” vašo spletno stran, višje možnosti imate za visoke pozicije v iskalniku Google. Višje pozicije vam prinesejo več rednih mesečnih obiskovalcev… Off-site SEO optimizacija je smiselna za tiste besede, ki imajo 200+ mesečnih iskanj.
  2. Google oglaševanje – Zakupimo ključne besede na katere se želite pojavljati višje. Google vam v tem primeru zaračuna ceno na klik. To je odličen način za hitre spremembe, ker so oglasi lahko vzpostavljeni relativno hitro in tudi vi hitro beležite rezultate.

Socialna omrežja

  • Na obeh omrežjih je potrebno proizvajati več objav dejanskega stanja. Tukaj imam v mislim vaše interne objave, vaš salon, predstavitev vozil v salonu, prikaz ljudi, testne vožnje, prednosti posameznih vozil… Splošne objave s slikami proizvajalca ne bodo imele željenih rezultatov.

Facebook

  • Predlaga se bolj redno objavljanje na socialnih omrežjih. Vsaj nekaj objav tedensko + storyii.
  • Organske objave na Facebooku imajo vse slabši doseg, zato je škoda da jih ne “promovirate” in s tem dosežete širšo skupino ljudi. Vi namreč za posamezno objavo porabite nekaj časa in ni smiselno, da ima ta objava zgolj 1 všeček.
  • V ozadju trenutno ne beležimo nobenih aktivnih oglasov, zato je splošen doseg vaše Facebook strani trenutno izredno majhen.
  • Kljub temu, da imate 1446 sledilcev, vaše objave vidi zgolj 10% sledilcev, kaj šele tisti, ki vam ne sledijo.
  • Facebook oglaševanje je lahko izredno uspešno v kolikor se dobro targetira ciljne skupine. Ker imate v ponudbi različna vozila, ki so namenjena različnim ljudem, potem je smiselno da specifične oglase prikazujete določeni ciljni skupini. S tem boste vložen denar veliko bolje uporabili. V videoposnetku je obrazložitev na voljo pri 7:30 minute dalje.

Instagram

  • Pri vseh Instagram objavah se priporoča uporabo “hashtagov”, ki vam pozitivno vplivajo na doseg posameznih objav.
  • Trenutno ne uporabljate sekcije “Highlights”. To je sekcija med vašim opisom podjetja in “posti”, kjer lahko kategorijsko razdelite vaš prodajni asortima…  Ko bo nekdo obiskal vaš Instagram profil bo veliko lažje izbral skupino, ki ga zanima in s tem tudi enostavno prikažete vašo širino.
  • Predlaga se uporabo influencerjev, ki lahko močno pripomorejo k prepoznavnosti vaše blagovne znamke. Seveda pa vsi influencerji niso ustrezni, zato bi predlagal da kontaktirate tiste, ki jim “promocija” ni prvotno poslanstvo. Veliko več vam bo prinesel influencer, ki pokriva vaše področje in je sledilce pridobil zaradi svojih strokovnih objav. Ne uporabljajte tistih, ki ob ponedeljkih promovirajo prehranska dopolnila, ob torkih gospodinjske aparate in nato v sredo servis vozil.