...
Skip links

Avto Jarc – Spletna analiza (2. del)

Glavni predlogi in priložnosti

  • Obstoječa Google Analitika bo izgubila celotno podporo v letu 2023 (1. julija), zato bo potrebno vse svoje strani prestaviti na novejšo Google Analytics 4.0. Implementacija se lahko izvede že sedaj. V vašem primeru bi priporočal, da to menjavo izvedete na dan 1.1.2023, ker boste tako lažje spremljali podatke za nazaj.
  • Na domači strani so izpostavljene blagovne znamke. V primeru da nekdo pritisne na ikono “Audi service” je preusmerjen na vozila.avtojarc.si. Predlaga se, da ni vmesnega koraka in uporabnik pride direktno na podstran: https://vozila.avtojarc.si/znamke/audi. Enako velja za VW.
  • V ozadju spletne strani imate trenutno 16 stvari ki so v redu, 1 napako in 5 opozoril. To je odličen rezultat in so bili uspoštevani vsi predlogi iz lanskoletne spletne analize. Edina napakica je “favicon”. To je ikona, ki je vidna v posameznem “tabu” v brskalniku. Če “Favicon” ni dodeljen, potem brskalnik izbere osnovno “svet” ikono.
  • Orodje iz strani Googla: Page speed insights je pokazalo rezultat 87/100 na namizni različici, kar pomeni, da je stran dobro optimizirana. Na mobilni različici je še priložnost v sekciji LCP (Largest Contentful Paint). Trenutno je LCP 3.1 s. Google priporoča, da je nižji od 2.5 sekunde. Skupno je ocena na mobilni različici 40/100, kjer pa je zelo težko poseči po višjih številkah, ker je potem potrebno že posegati v vizualni izgled spletne strani, kar pa seveda ni primerno. Potrebno je poiskati kompromis.
  • Na svojo spletno stran največ obiskovalcev pridobite na podlagi “Organic search”. To so po večini tisti obiskovalci, ki v iskalnik vpišejo “brand” ključno besedo (avto jarc, avto jarc maribor,…).
  •  V Google analitiki za VSTOPNO stran nimate natavljenih ciljev. To bi vam pomagalo pri nadaljnih odločitvah in izpostavitvah. Ciljni vam lahko prikažejo katere gumbe uporabniki klikajo in velikokrat to niso tisti gumbi, ki bi si želeli. Zato je te klike potrebno meriti, da lahko ustrezno prilagajamo pozicije in imena.
  • Na spletni strani je največkrat obiskana domača stran, kateri v mesecu avgustu sledi “suzuki s cross nova generacij” in “subvencija za nakup električnih vozil eko sklad”.
  • 55% obiskovalcev na vašo spletno stran pride preko mobilnih naprav, zato se je pri vseh nadaljnih spremembah vedno potrebno vprašati: “kako bo sprememba izgledala na mobilnem telefonu?”.
  • Trenutno preko Google oglaševanja na svojo spletno stran dobite iskalce, ki vas že poznajo. Ti iskalci vpišejo v iskalnik Google “brandirano” ključno besedo, tipa “avto jarc”, “avto jarc servis”, “avto jarc rabljena vozila”,… Takih ključnih besed je več kot 80% zato se je potrebno vprašati o smiselnosti, če ne bi bilo bolje ta sredstva porazdeliti med bolj splošne ključne besede, ki jih vpisujejo tisti, ki ne iščejo prav vas.
  • Predlaga se uporabo Performance Max kampanje, ki zajame celotno Google omrežje. Tako imenovane “pmax” kampanje zajamejo Youtube, Gmail, Discover, Display, Search. Trenutno izkoriščate zgolj “search” in “display”.
  • Za višje pozicije na Googlu je potrebno pridobivati povratne povezave na tiste ključne besede, kjer se želite uvrščati. Podrobno razlago si lahko ogledate v video-posnetku od 21:15 minute naprej.

Socialna omrežja

  • Na Instagramu bi predlagal da uredite “Highlights-e”, ker imate notri nekatere zastarele (Božič 2019, E-UP, New Passat,..).  Na posamezni objavi izkoristite “hashtage”, ker je optimalno da imate na posamezni objavi nekje do 7 hashtagov oz. maksimalno 10.
  • Na Instagramu je potrebno izkoristiti influecerje, ki so sinonim za kvaliteto v vašem poslu. Izognite se influencerjem, ki vsak dan promovirajo drug izdelek. Kontaktirajte tiste, ki imajo v osnovi izobraževalne vsebine iz področja avtomobilizma in določene stvari promovirajo zgolj nekajkrat mesečno… Ti influencerji imajo po navadi najbolj “čiste” sledilce. Če vam je pomemben zgolj doseg, potem se kontaktira “znane osebnosti”, ki imajo veliko bazo sledilcev.
  • V enem letu ste število sledilcev na socialnem omrežju Facebook zvišali iz približno 2700 na 3300. Če organskih objav na Facebooku ne promoviramo imajo zelo majhen doseg. Predlagam, da z nižjimi proračuni na organskih objavah (boost post) omogočite, da bodo vsaj vaši sledilci videli vaše oglase.