- V ozadju spletne strani imate različne napake, ki jih je potrebno razrešiti za boljši prikaz na iskalniku Google.
- Meta-opisi morajo biti spisani za vsako stran posebej in vključevati pomembne informacije za iskalca, da bo kliknil prav na vaš rezultat. V videu lahko razlagi prisluhnete v času med 5:55 in 9:20
- Naslovi morajo biti urejeni podobno kot v Word dokumentu, kjer je “Heading 1” tisti najpomembnejši naslov, ki vsebuje glavno ključno besedo. Na vaši spletni strani trenutno ni naveden.
- Vse fotografije na strani morajo imeti vnešene ALT vrednosti, ki Googlu pomagajo pri razumevanju, kaj se nahaja na posamezni fotografiji. Poimenovanje vam zviša verjetnost prikaza slike v iskalniku fotografij na Googlu.
- Namizna različica spletne strani je ustrezna, predlaga se zgolj implementacija vtičnika za hitra vprašanja (tawk.to ali FB messenger). Lahko se nastavi vnaprej pripravljena vprašanja na katera bodo obiskovalci dobili odgovore brez vašega posredovanja.
- Mobilna različica ima veliko pomanjklivosti in težav:
- Naslovne fotografije niso ustrezne, ker so odrezane in niso berljive.
- Na mobilni različici nimate izpostavljenih pomembnih elementov, ki so jasno vidni na namizni različici. Tukaj govorim o izpostavljeni telefonski številki, e-poštnem naslovu in ikonah socialnih omrežij. Za izpostavitev teh pomembnih gradnikov se v večini primerov uporablja “hamburger” meni, ki ga pritisne več kot 40% obiskovalcev.
- Vašo spletno stran si več kot 50% ljudi ogleda na podlagi svojih mobilnih naprav in tablic, zato je vsako spremembno na spletni strani, potrebno gledati iz oči teh uporabnikov.
- Spletno stran je potrebno modernizirati in ustrezno optimizirati, predvsem za uporabnike mobilnih naprav, ki bodo za vsak posel vse pomembnejši. Dobra spletna stran je tudi središče vaše celotne spletne prisotnosti.