...
Skip links

SPLETNA ANALIZA – AUTODELTA

Glavni predlogi in priložnosti

  • V ozadju spletne strani imate različne napake, ki jih je potrebno razrešiti za boljši prikaz na iskalniku Google.
  • Meta-opisi morajo biti spisani za vsako stran posebej in vključevati pomembne informacije za iskalca, da bo kliknil prav na vaš rezultat. V videu lahko razlagi prisluhnete v času med 5:55 in 9:20
  • Naslovi morajo biti urejeni podobno kot v Word dokumentu, kjer je “Heading 1” tisti najpomembnejši naslov, ki vsebuje glavno ključno besedo. Na vaši spletni strani trenutno ni naveden.
  • Vse fotografije na strani morajo imeti vnešene ALT vrednosti, ki Googlu pomagajo pri razumevanju, kaj se nahaja na posamezni fotografiji. Poimenovanje vam zviša verjetnost prikaza slike v iskalniku fotografij na Googlu.

 

  • Namizna različica spletne strani je ustrezna, predlaga se zgolj implementacija vtičnika za hitra vprašanja (tawk.to ali FB messenger). Lahko se nastavi vnaprej pripravljena vprašanja na katera bodo obiskovalci dobili odgovore brez vašega posredovanja.

 

  • Mobilna različica ima veliko pomanjklivosti in težav:
  • Naslovne fotografije niso ustrezne, ker so odrezane in niso berljive.
  • Na mobilni različici nimate izpostavljenih pomembnih elementov, ki so jasno vidni na namizni različici. Tukaj govorim o izpostavljeni telefonski številki, e-poštnem naslovu in ikonah socialnih omrežij. Za izpostavitev teh pomembnih gradnikov se v večini primerov uporablja “hamburger” meni, ki ga pritisne več kot 40% obiskovalcev.
  • Vašo spletno stran si več kot 50% ljudi ogleda na podlagi svojih mobilnih naprav in tablic, zato je vsako spremembno na spletni strani, potrebno gledati iz oči teh uporabnikov.

 

  • Spletno stran je potrebno modernizirati in ustrezno optimizirati, predvsem za uporabnike mobilnih naprav, ki bodo za vsak posel vse pomembnejši. Dobra spletna stran je tudi središče vaše celotne spletne prisotnosti.
  • Spletna stran ima na mobilni različici oceno 28/100. To oceno poda Google in kaže na to da je še veliko prostora za izboljšave.
  • Potrebna je optimizacija fotografij, da se bodo hitreje naložile in da ne bodo upočasnjevale spletne strani.
  • Poleg tega je potrebno v ozadju spletne strani urediti kodo CSS in Javascript, kar spada pod napredno optimizacijo in te težave morajo nasloviti programerji.
  • Optimizacija vam bo pomagala tudi pri pozicijah v iskalniku Google, ker Google od leta 2021 dalje, hitrost in uporabniško izkušnjo upošteva kot rangirni faktor

Kako delati na socialnih omrežjih

  • Facebook profil je jasno zasnovan in redno objavljate.
  • Kljub temu, da imate na profilu več kot 16.000 sledilcev je iz posameznih objav razvidno, da so prikazane le manjšemu odstotku vseh sledilcev, kaj šele ljudem izven vaše baze. Predlaga se promocija posamezne objave z nižjimi zneski, da se pridobijo “všečki” in komentarji in posledično dajete boljši vtis, ko nekdo pride na vašo poslovno Facebook stran.
  • Dejanske oglase se izvaja v ozadju, na Facebook Business managerju, kjer predlagamo da odprete Ad Account na ravni podjetja in ne na ravni osebnega profila. S tem pridobite nekatere ugodnosti, ter si olajšate manipulacijo z dostopi.
  • Priporočljivo je zasnovati bolj usmerjene ciljne skupine oz. Audience. Bolj podrobno razlago si lahko ogledate v posnetku, med 21:05 in 23:55
  • Instagram profil je lepo zasnovan in vključuje glavne pomembne elemente.
  • Opis profil naj bo v slovenskem jeziku, razen v primeru če denimo rabljena vozila prodajate tudi v tujino.
  • Na posameznih objavah uporabljajte #hashtage, ki vam omogočajo potencialno boljši doseg posameznih objav.
  • Oglase za Instagram prav tako kreirate znotraj Facebook Business managerja, kjer je pri vzpostavitvi kampanje potrebno izbrati, da se bodo ti oglasi prikazovali samo na Instagramu. To je posebej pomembno v primerih ko oglas postavimo s ciljem targetiranja na mlajšo ciljno populacijo, ki je na Instagramu dosti nižja kot na Facebooku.
  • Posledično je za nekatere modele boljše omrežje za oglaševanje Facebook, medtem ko je v drugih primerih boljše omrežje Instagram.

Iskalnik Google

  • V Sloveniji se trenutno uvrščate v iskalnik Google na več kot 2300 različnih ključnih besed.
  • Največ obiskovalcev pridobite na podlagi “brandiranih” ključnih besed, kjer je denimo ključna beseda: autodelta vpisana kar 2400 na mesečni ravni. To je odličen rezultat in kot smo si ogledali prej, je zelo škoda da za več kot 50% teh iskalcev spletna stran ni ustrezno prilagojena (mobilni uporabniki).
  • Tukaj je potrebno izkoristiti tiste ključne besede, kjer nimate ustrezne pozicije in posledično pridobite malo obiskovalcev na spletno stran.
  • Ena izmed takih ključnih besed je “rabljena vozila”, kjer ste trenutno 8. poziciji in posledično od 3600 mesečnih iskanj dobite zgolj med 50-80 obiskovalci. Te ključne besede za vaš posel je smiselno pokriti z ustreznim Google oglaševanjem in dolgoročno SEO optimizacijo.
  • Google oglaševanje da rezultate takoj, vendar boste v primeru ko jih izklopite tudi takoj izgubili ta promet.
  • V primeru SEO optimizacije pa bo na prve rezultate potrebno počakati dlje časa, vendar se vam to obrestuje na dolgi rok. Ko enkrat pridete na prve 3 pozicije si lahko obetate vsakomesečni redni promet, vse dokler nekdo drug ne bo začel delati na svoji SEO optimizaciji. Pri SEO optimizaciji so najbolj pomembne povratne povezave oz. backlinks. To so vsebine, ki kažejo na vašo spletno stran iz drugih spletnih strani. To so članki (PR) na pomembnih slovenskih portalih. Več takih člankov boste imeli, višje boste uvrščeni in konkurenca bo morala narediti več, da vas prehiti.