...
Skip links

Ali mora biti spletna stran prilagojena za mobilne naprave?

Obvezno! Se sprašujete zakaj? Klasično »surfanje« po internetu, preko računalnikov, sta zamenjali manjši, priročnejši napravi, ki ju imamo vedno in povsod pri roki – telefon v žepu ali tablica v torbi! Uporabnikov, ki do interneta dostopajo preko mobilnih naprav, je v Sloveniji že več kot 50 % , v tujini pa je ta odstotek še višji. Danes ni dovolj samo, da imate spletno stran, ampak predvsem, da je ta prilagojena za format mobilnih spletnih strani.

Mobilne naprave – telefoni in tablice, nas spremljajo praktično povsod: kjerkoli smo in kamorkoli gremo, se zanašamo, da bomo preko njih ostali povezani s spletom. Vsako prosto minuto učinkovito porabimo: ko sedimo v lokalu, ko koga čakamo, ko se vozimo z avtobusom/letalom; mladi pa so s temi napravami povezani še pogosteje in so v njih zagledani celo med hojo. Kaj vse delamo in kaj nas zanima? Vse od A do Ž: katera je prava pot do izbrane lokacije, trgovine, podjetja, kje je najbližja gostilna, kaj je danes za malico, kam na nedeljsko kosilo, kako do najbližje ustanove, gledališča, preverimo dnevne akcije, cenike namestitev, odpiralne čase trgovin, iščemo točno določene izdelke in storitve, nove ideje, povezave, mreženje, informacije na družabnih omrežjih…

Ali mora biti spletna stran prilagojena za mobilne naprave?

Posledično so se tudi nakupne navade v zadnjih letih, skladno s tehnološkim razvojem mobilnih naprav, močno spremenile. Potencialni kupci sedaj večino informacij poiščejo in preverijo preko spleta. In ker nas vse preganja časovni krč, je to najlažje in najhitreje narediti preko mobilnih naprav.

Kako vem ali je moja spletna stran prilagojena za mobilne naprave? Preprosto – s prijavo na celovito spletno analizo, vam preverimo tudi to!

Kaj neustrezna spletna stran pomeni za uporabnika in posledično za podjetje?

Ni dovolj samo, da imate spletno stran, ampak tudi da je ta prilagojena za format mobilnih spletnih strani. Zakaj?

Preprosto: potencialni kupci so svoje nakupne navade spremenili in vse več informacij iščejo preko spleta. Zavedajte se dejstva, da že več kot 50 % uporabnikov spleta do njega dostopa preko pametnega telefona ali tablice. Zato se vprašajte: ali je spletna stran mojega podjetja prilagojena za telefone/mobilne naprave?

Če ni, jo obiskovalci takoj zapustijo. Zakaj?

  • ker spletna stran ni berljiva in ni pregledna,
  • ker se (pre)počasi nalagajo podatki, informacije,
  • ker se težko premikajo/iščejo po meniju/navigaciji,
  • ker potencialni kupci želijo informacijo takoj,
  • ker vas GOOGLE in spletni iskalniki slabše razvrščajo, ker nimate prilagojene spletne strani, kar pravzaprav pomeni, da če niste na prvih straneh – sploh ne obstajate.

Predstavljajte si, da kupci vstopajo v tvojo trgovino, naredijo 2 koraka in kar takoj odidejo. V takem primeru bi se takoj vprašali, kaj se dogaja in ukrepali na vse načine, da bi to preprečili; ker pa se to dogaja na spletu, sploh ne veste, koliko potencialnih kupcev ste dejansko »pustili čakati pred vrati«! Skratka: telefon ni več le naprava za telefoniranje, temveč multifunkcijska naprava, ki nas na vse mogoče načine povezuje s svetom okoli nas. Naj bo s potencialnimi kupci in njihovimi mobilnimi napravami povezana tudi tvoja spletna stran.

Koristi in rešitve mobilne spletne strani za podjetje in za potencialne kupce:

  • Povsod dostopna spletna stran.
  • Berljiva in uporabnikom prijazna spletna stran na pametnem telefonu.
  • Boljša uvrstitev v spletnih brskalnikih.
  • Enostavno deljenje strani s telefonom preko družabnih omrežij.
  • Hitro posredovanje informacij prijateljem, poslovnim partnerjem
  • Zadovoljni obiskovalci spletnih strani = zadovoljni kupci.

Če vaša spletna stran ni prilagojena za mobilni telefon, svoji konkurenci omogočate prednosti pri potencialnih kupcih, saj vas ti ne najdejo na spletu preko svojih telefonov in tablic.