...
Skip links

Aktualni trendi za višjo stopnjo konverzije v 2021

Konverzija je akcijski cilj, ki je povezan z vašim spletnim mestom – na primer s spletno stranjo, spletno trgovino. Je točka, na kateri prejemnik marketinškega sporočila izvede želeno dejanje. Vaš cilj je torej doseči, da nekdo odgovori na vaš poziv k dejanju. Konverzija označuje kakršno koli zaželeno akcijo obiskovalca na vaši spletni strani, na primer nakup izdelka, prenos cenika ali e-vodiča, oddaja povpraševanja, ogled video posnetka, oddaja e-mail kontakta preko spletnega obrazca. Konverzija je ne nazadnje za vas lahko to, da obiskovalec vaše spletne strani na njej ostane več kot 10 minut.

Če želite, da se konverzije zgodijo v čim večjem številu, morate za svoje spletno mesto določiti jasne akcijske cilje. Pri tem vam z veseljem pomagamo strokovnjaki iz Acente, ki vam v nadaljevanju predstavljamo aktualne trende za doseganje čim višje stopnje konverzije v letu 2021.

Svojo ciljno skupino nagovarjajte personalizirano in poskrbite za optimizacijo e-pošte

Vse pomembnejše je personalizirano nagovarjanje, dajanje dodatne vrednosti vašim naročnikom. Poskrbite za optimiziranje e-pošte za vzbujanje pozornosti in akcije. Vse več e-mailov se prebere na mobilnih napravah – kar okoli 66 %. Posledično je nujno potrebno, da se posvečate optimizaciji svojih elektronskih sporočil za mobilne telefone oziroma da v osnovi svojo kampanjo gradite na najboljši uporabniški izkušnji za mobilne telefone.

Najpomembneje je, da kreirate kratko naslovno sporočilo; nekje med 30 in 35 znakov – za ustrezen prikaz na mobilni napravi. Besedilo razdelite na več odstavkov – več beline – za boljšo uporabniško izkušnjo. Uporabite enostolpični prikaz, večje fonte za učinkovitejše branje. Omogočite jasne in hitro vidne linke ter CTA gumbe. Zmanjšajte velikost slik, da povečate hitrost nalaganja e-maila. Vključeni naj bodo tudi simpatični emoji.

Poskrbite za privlačne nagrade in druge ugodnosti

Svoje zveste stranke ustrezno nagradite. Omogočite jim program zvestobe. Potencialnim kupcem zagotovite brezplačno dostavo pri nakupu nad določenim zneskom. Ustvarite kupone, s pomočjo katerih naročnikom ponudite še dodatne ugodnosti.

Ko obiskovalec želi zapustiti spletno trgovino, mu ponudite ugodnost v obliki pojavnega okna in ga spodbudite k nakupu. V ozadju imejte vedno jasen cilj, zakaj ste ponudili določen popust.

Pripovedujte svojo zgodbo in vključite influencerje ter priporočila strank

Svojim obiskovalcem pripovedujte svojo zgodbo. A preden to naredite, morate dobro poznati odgovore na vprašanja: Kaj želim z zgodbo povedati? Kaj je moj namen? Kaj želim doseči pri občinstvu? Dodajte si še vprašanje: Ali bo vse to ‘prodajalo’? Za širjenje svojega sporočila, večanje prepoznavnosti ter generiranje prodaje v svoje marketinške aktivnosti strateško vključite primerne vplivne ljudi – influencerje.

Izjemno veliko moč imajo tudi priporočila strank, ker so avtentična, izražajo vrednost, sporočajo ‘to moram imeti’.

Predstavite svoje osebje

Najuspešnejša podjetja na svetu svojim potrošnikom pogosto predstavljajo svoje zaposlene. Stranke v resnici želijo vedeti, komu lahko dobro pomaga njihov denar. Predstavite jim na primer svojo čistilno ekipo, tehnično podporo ter podobno.

Omogočite čim več načinov plačila

Ponudba več načinov plačila lahko pomaga vsem demografskim kategorijam. Omejene možnosti plačila lahko povzročijo izgubo prodaje. Ljudje imajo radi različne načine plačevanje; in to ni vedno nujno kreditna kartica.

Ponudite torej čim več različnih možnosti načina plačevanja. Kupite zdaj, plačajte kasneje, postaja vse bolj priljubljeno.

 

Kontaktirajte nas in skupaj bomo našli ustrezno rešitev kako potencialno stranko spremeniti v stranko.

Brezplačen posvet