- Prioritetno je potrebno vključiti in s cilji ustrezno nastaviti Google Analytics, ki bo meril vaše obiskovalce na spletni strani. Izvedeli boste koliko je teh obiskovalcev, koliko časa so na strani, kaj si najbolj ogledujejo, kje zapuščajo stran. Na podlagi teh podatkov se lahko potem odločamo za kakršnekoli spremembe na spletni strani. Ti podatki so prav tako nujno potrebno za vsako marketinško aktivnost.
- Na lastni spletni strani je potrebno bolje izpostaviti povezave do socialnih omrežij, kjer ste aktivni, da jih uporabniki lažje najdejo.
- Na mobilni različici je potrebno bolj jasno izpostaviti kontaktne podatke, da jih bodo obiskovalci hitreje našli.
- Največji problem trenutne spletne strani je predvsem v hitrosti nalaganja in postavitvi elementov. Več kot 60% vseh obiskovalcev pride na vašo spletno stran preko mobilnega telefona in njim se določeni elementi zelo dolgo nalagajo. Posledično to slabša uporabniško izkušnjo in to seveda ni všeč tudi Googlu, ki želi da se vse spletne strani naložijo hitreje kot v 2.5 sekunde. V nasprotnem primeru jih lahko kaznuje.
- Preden se prikažejo fotografije in naloži spodnja orodna vrstica lahko uporabnik že zapusti vašo spletno stran.
- V primeru spletne trgovine sem prav tako naletel na “nalaganje” elementov.
- Spletno stran je potrebno modernizirati in ustrezno optimizirati.
SPLETNA ANALIZA – AC KONDOR
Glavni predlogi in priložnosti
- Po hitrem pregledu v Googlu smo opazili da imate 2 spletni strani. Ena je holdinška, druga lastna. Tukaj bi vas opozoril, da sta v vašem primeru obe izredno pomembni, ker si delita skupni promet. Enkrat je namreč višje uvrščena v Googlu ena, drugič druga stran, zato predlagam da poskrbite da sta obe ves čas v koraku s časom.
- V letu 2022 boste prav tako prejeli posodobljeno verzijo holdinške strani, ki bo narejena po najnovejših standardih in imela izboljšano uporabniško izkušnjo.
- V spodnji desni kot se doda sekcijo za hitro vprašanja, ki obiskovalce nagovarjajo da ste tam, da jim boste z veseljem pomagali. To sekcijo lahko nadgradite tudi z avtomatičnimi odgovori, kar vam olajša delo na splošno.
- V ozadju spletne strani nimate ustrezno urejenih naslovov. Manjka vam vrednost H1, ki je za Google najbolj pomembna in mora vsebovati vaši glavno ključno besedo. Prav tako ni priporočljivo da se naslovi ponavljajo.
- Google je na domači strani zaznal 13 fotografij, ki nimajo dodeljenih ALT vrednosti in posledično Google težje razume, kaj se na posamezni fotografiji nahaja.
- Vsebine na posameznih pristajalnih straneh morajo biti prilagojene ciljni skupini, ki jih bo prebirala. Popolnoma drugačna zanimanja ima nekdo ki kupuje VW Caddy v primerjavi z nekom ki kupuje VW Arteon
Kako delati na socialnih omrežjih
- Na Linkedinu je potrebno graditi brand na podlagi osebnih profilov.
- Preko osebnih profilov je lažje pridobiti povezave oz. “connections”, katerim potem promovirate svoj poslovni profil.
- Linkedin je še posebej primeren za B2B segment zato vam priporočam da tudi na njem redno objavljate in urejate svoj profil. Prav tako se na Linkedinu po navadi nahajajo ljudje, ki imajo večjo kupno moč.
- Facebook stran imate lepo zasnovano in redno objavljate, vendar je za maksimalni izkoristek socialnih omrežij potrebno oglaševanje.
- Oglaševanje na socialnih omrežjih odlično deluje v primeru ko imate jasno začrtane cilje in ciljno skupino kateri se bodo oglasi pokazali. Pozorni bodite na to, da ima v vaši branži skoraj vsak model svojo ciljno skupino in celotne marketinške aktivnosti je nujno potrebno prilagoditi ciljni skupini. Primer: “Če želimo oglaševati vozilo Caddy, potem sem prepričan da ta model zanima popolnoma druga skupina, kot denimo vozilo “Arteon”. Če boste imeli oglase dobro targetirane, potem vaši oglasi ne bodo delovali vsiljeni ampak jih bodo ljudje z veseljem sprejeli.
- Priporočljiva je uporaba ponovnega trženja oz. remarketinga. Remarketing bo prikazoval oglase po socialnih omrežjih tistim ljudem, ki so si ogledali specifične strani na vaši spletni strani.
Iskalnik Google
- Trenutno se v Sloveniji uvrščate na več kot 1000 različnih ključnih besed. To je dober podatek. Večino obiskovalcev na svojo stran prejmete na podlagi vaših “brand” ključnih besede, kar pomeni da ti ljudje iščejo točno vas.
- Potrebno je poiskati “nebrandirane” ključne besede, kjer niste uvrščeni na TOP3 pozicije in jih ustrezno optimizirati s kvalitetnimi vsebini in povratnimi povezavami. Na ta način lahko na svojo spletno stran prejmete še veliko več prometa, ki pa še ni odločen da bo svoj nakup opravil prav pri vas. Tukaj imam v mislih npr. osebe, ki vpisujejo “rabljena avtomobila vw”, “vw gospodarska vozila”, “avtosalon”, “t-roc”, t-cross”,..
- Vsebine, ki jih pripravljate morajo biti spisane z mislijo na ciljno skupino, ki jo želite targetirati. Na ta način boste lažje dosegli želeni izplen, ker bodo imeli bralci občutek, da pišete neposredno njim in se bodo v besedilih “našli”. To seveda nagrajuje tudi Google in posledično imate še večjo možnost za višjo uvrstitev.
- Google oglaševanje je tudi odličen način za pokritje teh ključnih besed, kjer niste uvrščeni na 1. pozicijo oz. na TOP3 pozicije. Osnova za Google oglaševanje so jasno zastavljeni in merljivi marketinški cilji, ki jih nato redno spremljamo. Zagotoviti je potrebno da bomo vedeli točno kaj je oglaševanje prineslo in koliko je bilo za to potrebno zapraviti. Samo kliki in prikazi pri Google oglaševanju še nič ne povedo.