...
Skip links

6 najpogostejših napak pri Google Ads oglaševanju

Odločili ste se, da boste za oglaševanje vaše  spletne strani uporabljali  platformo Google Ads. Da bo oglaševanje kar se da efektivno ter, da ne boste zaradi napak zapravili  preveč denarja, smo vam pripravili smernice, kako se izogniti napakam pri uporabi te platforme.

Neujemanje ključnih besed

Ujemanje ključnih besed vam omogoča, da organizirate svojo ponudbo glede na različne iskalne besede.

Ločimo tri ključne kategorije, ki bi jih moral poznati vsak oglaševalec, ki uporablja Google Ads: široko ujemanje, ujemanje besednih zvez in natančno ujemanje. Google  vam  dopušča možnost, da uporabite katerokoli izmed zgoraj naštetih kategorij. Na vas pa je, da se pravilno odločite katero uporabiti. Zato si poglejmo, kaj pomeni vsaka od kategorij:

  • široko ujemanje: Če izberete to kategorijo, se bodo vaši  oglasi pojavljali vsakokrat, ko bo posameznik iskal po vaših ključnih besedah, ne glede na zaporedje besed. Kot rezultat se bo oglas prikazal velikemu številu posameznikov, katerim ne bo predstavljal nobenega interesa in bo zato za njih nepomemben. Ti  vam omogoča, da odkrijete druge, bolj specifične, ključne besede, ki so za vas boljša izbira.
  • ujemanje besednih zvez: Če se odločite za to kategorijo ključnih besed, se bo vaš oglas iskalcem prikazal kadar bodo uporabili točno določeno besedno zvezo. Ta kategorija ključnih besed precej zoži nabor iskalcev.
  • natančno ujemanje: Natančno ujemanje je dobra izbira, kadar poznate natančne iskalne besede, s katerimi želite postati konkurenčen. Ta kategorija reducira število klikov, saj vsaka dodatna beseda v iskanju pomeni, da posameznik ne bo našel vašega oglasa. Seveda lahko kasneje dodate še kakšno ključno besedo, če opazite, da vam izbrane besede ne prinašajo dovolj klikov. Pri tej kategoriji sicer dobite najmanj klikov, a vam predstavljajo boljše ujemanje. Zapomnite si, da vas  bodo stranke, ki vas bodo iskale z namenom nakupa, našle z natančnim iskanjem.

Google oglasi

Neuporaba negativnih ključnih besed

Kaj sploh so negativne ključne besede? So ključne besede, katere ne opisujejo vašega  izdelka ali storitve in jih zato izključite iz iskalnega niza. Konec koncev želite, da se oglasi prikazujejo posameznikom, ki so zainteresirani za nakup in ne nekomu, ki išče nekaj, kar mu ne morete ponuditi. Vzemimo primer: Na vaši  spletni strani prodajate vse vrste obutve, razen športne. Zakaj bi torej nekdo, ki išče izključno športne čevlje, brskal po vaši spletni strani? V tem primeru je ključna beseda “športno” vaša negativna ključna beseda.

Nekaj pogostih primerov negativnih ključnih besed:

  • poceni (Iskalci iščejo poceni izdelke ali storitve. Če to ni kriterij, po katerem želite biti konkurenčni, potem naj bo to vaša negativna ključna beseda.),
  • fotografija (Iskalci po vsej verjetnosti iščejo le slike izdelka in izdelka ne želijo kupiti.),
  • brezplačno (Iskalci najverjetneje ne želijo zapravljati denarja za izdelek ali storitev.).

 

Napačno združevanje ključnih besed

Ad Groups organizira ključne besede in oglase v skupine. Če v eno skupino dodate preveč ključnih besed, to zniža oceno kakovosti in možnosti za zagotovitev ustreznih oziroma pomembnih oglasov (v skupino naj ne bi dali več kot dvajset ključnih besed). Združevanje ključnih besed v skupine se razlikuje glede na to, kaj prodajate. Lahko jih kategorizirate glede na tip izdelkov (čevlji, obleke, dodatki…), demografijo (moški, ženske…), boleče točke (t.j. skupina oglasov, ki je namenjena specifični skupini kupcev).

Največja napaka je, da skupin s ključnimi besedami sploh ne naredite, kajti potem so vse pod eno kopijo oglasa. To vam ne omogoča prilagajanja oglasa.

Ne oglašujete lastne znamke

Oglaševanje lastne znamke pomeni, da promovirate lasten posel. Zato je zelo pomembno, da je ena izmed ključnih besed vaša znamka. Vendar večina ljudi sklepa, da jim lastne znamke in imena ni potrebno oglaševati. Morate se zavedati, da če je ne boste  oglaševali vi, jo bo nekdo drug. Vaše ime bodo uporabili za skupino oglasov in vam tako speljali potencialne stranke. Tudi če bo vaša spletna stran uvrščena v sam vrh iskalnika, bo oglas vaše  konkurence lahko tik nad vami, kar pomeni, da vam bo prevzemala stranke. Če pa bosta prvi dve povezavi vezani na vašo spletno stran, to lahko pomeni še več klikov in prometa.

 

Neuporaba razširitve oglasa

Ob ustvarjanju oglasa ste omejeni s prostorom, saj imate na voljo le določeno število znakov, tako za naslov kot tudi opis. Te omejitve lahko nadomestite z uporabo razširitve oglasa, ki vam omogoča, da vključite več informacij in povezav do oglasov, vam ponuja večje možnosti za konkurenčnost in razlikovanje med posameznimi oglasi v rezultatih iskanja.

Kaj vse vsebuje razširitev oglasa?

  • povezave do spletnih strani (dodajanje povezav in uporabo besedilne povezave)
  • dodatek vaše telefonske številke (tako boste videti bolj verodostojno, potencialni kupci pa vas lahko tudi kontaktirajo)
  • oblačke z besedilom (lahko dodate besedne zveze, da bodo oglasi bolj privlačni in prepričljivi)
  • lokacijo (v oglase lahko dodate lasten naslov in tako poudarite, da imate lokalno podjetje)

Z uporabo razširitve daješ strankam dodaten razlog, da kliknejo na vaš oglas in si povečate število klikov.

 

Prevelika pričakovanja pri uporabi Google Ads

Veliko podjetnikov tej vrsti oglaševanja nameni le manjši delež proračuna, a imajo velika pričakovanja. Zato se morate  na tem mestu zavedati, da oglaševanje z Google Ads ne deluje na takšen način. Če bo vaš proračun premajhen, vam ne bo dopuščal zadostnega preizkusa vaših oglasov, zaradi česar vam ne bodo opravili svoje naloge.

Sklepna misel

Oglaševanje na Google Ads je nujno za vsako podjetje, vendar je vse prej kot enostavno. Kaj hitro lahko storimo napako, ki nas lahko stane tudi nekaj 100 €, zato vam priporočamo, da oglaševanje na Google Ads platformi zaupate nam. Smo strokovnjaki na tem področju in za čim manjši vložek, vam  bomo priskrbeli kar največ obiskovalcev. Treba pa se je zavedati, da s pomočjo te platforme na vašo spletno stran/blog mi pripeljemo le obiskovalce, ki jih te stvari zanimajo. Da se obiskovalci pretvorijo v kupce, jim je torej še vedno potrebno zagotavljati kvalitetne storitve oziroma artikle! Kontaktirajte nas na mail: info@acenta.si in skupaj bomo zastavili vaše prve oglase na Googlu.