Skip links

5 glavnih razlik med e-poštnimi novicami in blogom

Dilema marsikoga – v čem se pravzaprav e-poštne novice in blogi med seboj razlikujejo? Verjamemo, da se marsikateremu vse skupaj zdi logično, pa vendar vam tokrat predstavljamo 5 glavnih razlik med njima.

Naj pričnemo s poglavitno razliko…

Kje jih vidite?

E-poštna sporočila, novice oziroma nekaterim bolj poznano kot newsletter zagledate v mapi » prejeto«, v vašem e-poštnem nabiralniku. V primeru, da ste sami pošiljatelj, lahko s preverjanjem statističnih poročil vidite, koliko ljudi iz vašega poštnega seznama, si je vaš newsletter ogledalo.

Medtem, ko ima blog svoje mesto, največkrat v eni izmed rubrik, na vaši spletni strani.

Kaj pišete v e-poštno sporočilo in kaj v blog?

E-poštno sporočilo mora imeti kratek uvod, ki mu sledi delček nekih zgodb, novic o podjetju, raznih najnovejših projektih, uporabnih nasvetov, ki lahko vodijo tudi do dodatnih informacij na spletu. Vse omenjene dodatne informacije pa seveda prejemniki najdejo v blog zapisu.

Blog lahko zajema razne študije, raziskave, nasvete, intervjuje, ipd., ki jih pred tem ponosno izpostavite in predstavite v svojem elektronskem sporočilu.

Seveda pa to ne pomeni, da mora vsako vaše e-poštno sporočilo voditi na blog. Lahko vsebuje samo posebne ponudbe, akcije, prijave na razne tečaje,…

Kakšen naslov pri e-poštnem sporočilu in blogu izbrati?

Tudi tukaj morate biti čim bolj zanimivi. Izognite se klasičnim naslovom in se oprimite svoje izvirnosti – saj znate! Vaša izvirnost bo ključ do spodbujanja ljudi, da odprejo vašo elektronsko pošto ali pa si preberejo vaš blog.

Tehnologija

Blogi so narejeni z orodji kot so WordPress, Shopamine, Tumblr ali druge aplikacije, pri čemer pa je za poslovne spletne strani največkrat uporabljen WordPress. Vsak blog ima svoj unikaten naslov spletnega mesta ali tako imenovan » URL«, kar nam omogoča enostavno delitev v družbenih omrežjih.

E-poštna sporočila pa se pošiljajo preko e-poštnih storitev ljudem, ki jih imate na vašem poštnem seznamu, oziroma na » mailing listi«.

Kdo bere vaše sporočilo in kdo blog?

Svoja elektronska sporočila najprej pošljite samo izbrani skupini ljudi, ki jih imate na vašem poštnem seznamu. Pazite, to ne sme biti kupljen seznam ljudi, temveč seznam že vaših obstoječih strank, obstoječih stikov in ljudi, ki jih že poznate. Poleg tega vam programska oprema nudi sledenje, kdo odpre vaše sporočilo, med njimi tudi klike na vaše povezave. Sporočila lahko tudi razvrstite v podskupine vaših prejemnikov in s tem dosežete natančno ciljno skupino.

Pri blogu je zgodba nekoliko drugačna. Tu ne morete natančno ugotoviti, kdo je vaš blog prebral, razen v primeru komentarjev. Z uporabo brezplačnega orodja Google Analytics lahko le ugotovite, kateri od vaših blogov ima največ ogleda. Njegovo branje zaradi dostopnosti na spletu, sproti privablja obiskovalce in s tem spodbuja k naraščanju prometa. Teme o katerih pišete naj bodo koristne že obstoječim, pa tudi potencialnim strankam. Pomeni, ko vam postavijo vprašanje za katerega je odgovor v vašem blogu, mu lahko preprosto pošljete povezavo.

Svetujemo vam, da povezave do vaših blogov delite na svojih družbenih kanalih, kot so Facebook, Linkedin, Twitter,… S tem posledično pridobite tudi svoje sledilce na vaš poštni seznam.

Super, kajne?

Tako e-poštno sporočilo, kot tudi blogi sta dve izjemno zmogljivi orodji za poslovni marketing. Potrebno ju je le pravilno izvajati. K sreči obstajajo strokovnjaki, ki jih lahko najamete.

Brezplačen posvet